Päävalikko

Autot ja liikenne III

Aloittaja myy79, 05/05/2009, 21:48:12

« edellinen - seuraava »

KouTa

^^pieni ylitys menee rikesakkona ei oikeana sakkona...  :D :D
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: rapu - 01/10/2010, 13:16:31
^tuliks sulle kirje kotiin ja käsky tulla käymään?
Kirje meni exälle kun auto on vielä sen nimissä. :P Siinä vaan kysyttiin ketä oli ajanut tjtn. ::) Emmä tiä. Mulla tulee sieltä varmaan sit oma lappu, kunhan tuo on menny eka takaisin Poliisille...
Ad astra per aspera!

Minna

Lainaus käyttäjältä: Minna - 01/10/2010, 08:16:37
Tänään olis sitten Rellun katsastus, saa nähdä meneekö läpi!?

Meni läpi!  :jee:

Johanna

IQ: Ole hyvä :)

Mä muistaakseni sain 70€ sakot ku ajoin 80 km/h alueella 90km/h.

KooKoo

Lainaus käyttäjältä: Minna - 01/10/2010, 14:27:01
Lainaus käyttäjältä: Minna - 01/10/2010, 08:16:37
Tänään olis sitten Rellun katsastus, saa nähdä meneekö läpi!?

Meni läpi!  :jee:

Jeeeee :hello2:

Kinttunen

Hihihii  :D Mä saan vihdoin tahtoni läpi ja meille tulee autoon sisätilalämmitin. Aikaisemmin mies ei oo suostunut sitä siihen laitattaan, mutta vauvan takia se nyt sitten tulee.  :D Jee!  :D

Ota riski, rakastu rauhanturvaajaan!

Ulpu

^ Kiva.  :) Meillä J laittoi ihan mun Escoonkin, huomattavasti mukavampi lähteä aamulla töihin.

IceQueen

Jokos olette tarkistaneet, sopiiko tämä uusi E10 bensiini autoihinne?

http://www.e10bensiini.fi/

Sivuilta löytyy "Bensiinin soveltuvuus" kohdasta pdf-tiedosta, jossa lista automerkeistä! Sieltä vaan tarkistamaan!
Ad astra per aspera!

KouTa

^ Sopii. Ja olen siis eilisestä lehdestä tarkistanut. :D
Toisaalta oon katsellut uutta autoa joka tulee olemaan dieseli, joten ei enää sit ole ajankohtainen.

Autoista mieleeni: sain hyvät naurut eilen lenkillä; mun ohi ajoi punainen pakettiauto, aika vanha, ja molemmissa kupeissa luki isolla:

I  :love9: ASS.

Siis isoilla kirjaimilla tarrat. ;D ;D
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Lilian

Määräaikaishuolto tehty, sain siksi aikaa lainaksi Seat Leonin ja vitsi että oli näppäri kauppakassi :D ihan pikkasen alkoi kuumottamaan oma auto ;)