Päävalikko

Öttömönkiäiset

Aloittaja minttukoo, 12/06/2005, 21:56:44

« edellinen - seuraava »

Jensku

Toi Farrahin ötö on nimensämukaisesti sarvikuonokas   :D

Mein pienet luonnontieteilijät pitää mamman skarppina, ja noin muutoin vanhassa talossa ei voi asua ötökkäkammoisena... Meillähän on sen verran kosteaa että täällä asuu mm kirjaskorpioneja (eivät ole haitaksi, päinvastoin) ja varastohämähäkkejä, jotka on luonnottoman isoja  :o Mutku ne myös on avuksi niin saavat olla. Ruokakellarissa asuu oikea kantaemo joka ristittiin Ritvaksi  ;D Siellä se on asustanut suppiloverkossaan ainaki yhtä pitkään kuin me?
Ystäväni, ne jotka etsivät yhtaikaa 
myrskyä ja rauhaa
eivät löydä perille
kulkematta käsi kädessä
miten kaukana toisistaan
kulkevatkaan
- Tommy T.

farrah

Sarvikuonokkaassa pelotti eniten sen lentotaidottomuus, olin aivan varma että se kopsahtaa päin näköä  ;D

zatu

Lainaus käyttäjältä: Jensku - 30/07/2010, 21:37:12
Toi Farrahin ötö on nimensämukaisesti sarvikuonokas   :D

Minä olisin kovin ilahtunut sellaisen näkemisestä. :)
-memento vivere-

Pikkunen

Tara

^Kauniita ötököitä kaikki edellä mainitut  :D

Marge

Sammakko. Keittiössä. Yöllä. Yäääääääk!  ;D

Ei hajuakaan miten se on päässyt sisään  ??? Jupe sen löysi kolmelta yöllä.
Fear never fixed anything.

Pipsa

Meillä oli joku aika sitten sammakko kellarissa.  :-X  Heti kävi mielikuvitus laukkaamaan että jos sinne on sammakko päässyt jostain niin onko siellä käärmeitä kans...  :o  ;D

zatu

Mä olen ajatellut aina, että sammakko kuuluu söpöihin eläimiin (siis muidenkin kuin minun mielestäni). :) Hirvikärpäset eivät kuulu, edes minun mielestäni.
-memento vivere-

Pipsa

Hirvikärpäset on kyllä jotain niin ällöttävää...  :-X  Käärmeiden lisäksi  ;D

kasu

Ammmmmm-piaisia. Paljon ampiaisia haluaa tulla ovista ja ikkunoista meille kahville.  >:( Pistivät jo yhtä asiakasta. Kukaan ei ole vielä syönyt yhtään Ammmmmm-piaista. Onneksi.
kasu 75