Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

virve

Kunhan saisi tämänkin reissun kunnialla loppuun ja ehkä vielä vähään toipua tästä "yksinhuoltajuudesta". saatan ehkä jossakin vaiheessa antaa luvan, mutta sitten joskus tulevaisuudessa.

Paso

Lainaus käyttäjältä: tanlaa - 12/08/2005, 11:16:21
No meitä Sudanin leskiä sitten kanavallinen täällä, varsinkin kun mitään päätöstä laittaa suomalaisia "normiturjaajia" Sudaniin ei ole vielä tehty  ;D

Suomi on lähettänyt vain kolme esikuntaupseeria ja kaksi siviilipoliisia alueelle ja tällä hetkellä muuta ei ole virallisesti edes suunnitelmissa...

Niin pitkään kun Kosovon vahvuus pysyy niinkin korkeana kuin se nyt on niin voitte huokaista ettei teistä ainakaan Sudanin leskiä tule    ;)
UNTAG1989-90, UNPROFOR1992-93, UNPROFOR1993-96, IFOR1996, SFOR1997, ECMM1999, UNMIK2000-04, ONUB2005-07, UNIFIL2007-08, EUMM2008-

Mirka

Lainaus käyttäjältä: Paso - 15/08/2005, 23:19:36
Lainaus käyttäjältä: tanlaa - 12/08/2005, 11:16:21
No meitä Sudanin leskiä sitten kanavallinen täällä, varsinkin kun mitään päätöstä laittaa suomalaisia "normiturjaajia" Sudaniin ei ole vielä tehty  ;D

Suomi on lähettänyt vain kolme esikuntaupseeria ja kaksi siviilipoliisia alueelle ja tällä hetkellä muuta ei ole virallisesti edes suunnitelmissa...

Niin pitkään kun Kosovon vahvuus pysyy niinkin korkeana kuin se nyt on niin voitte huokaista ettei teistä ainakaan Sudanin leskiä tule    ;)

Meillä on onneks tulevaan reissuun aikaa usiampi vuosi, joten jos joskus Sudaniin joukkoja otetaan, niin siitä ehtii muodostua kosovontapainen rauhaisa paikka ;D ;D ;D
Ei vaan, tiedossa toki on, ettei Sudaniin ole vielä asiaa, mutta haaveissa se on... Vuosien päästä tosin ;)

KFOR 11/04-11/05

susakaro

Kosovo on alkanut vilahdella myös meidän kaffepöydän keskusteluissa. Reissuun tekis mieli ja raha ja säästämine olisivat se tärkein motivaattori, nyt kun kokemukset on jo hauettu muualta :)

Minä vain jäin aaveeksi ajattelemaan, että minä, koirat ja 170 neliöinen talo... yksin siinä koko vuosi...  ::) Ehdottomasti silti se matkaan pistetään jos flaksi käy ja kutsu tulee.

Mirka

Lainaus käyttäjältä: susakaro - 16/08/2005, 09:56:06
Kosovo on alkanut vilahdella myös meidän kaffepöydän keskusteluissa. Reissuun tekis mieli ja raha ja säästämine olisivat se tärkein motivaattori, nyt kun kokemukset on jo hauettu muualta :)

Minä vain jäin aaveeksi ajattelemaan, että minä, koirat ja 170 neliöinen talo... yksin siinä koko vuosi...  ::) Ehdottomasti silti se matkaan pistetään jos flaksi käy ja kutsu tulee.

Kivakiva, ettei ole jäänyt suuria traumoja ja päästät miehen reissuun toistekin ;)
Mutta Papan sanoin: Kosovo on nähty ja koettu puolessa vuodessa, hullu lähtee sinne vuodeksi...
Meillä Pappa kärsii tylsyydestä ja työnpuutteesta... Tietenkin raha on hyvä motiivi (siis muun reissuunlähtömotiivin lisäksi :) ), meille sitä ei kovin kerry, mutta niille kelle se on hyvä keino ansaita säästöön: bueno homma ;) Tietenkin auto olis myös ihan jees motiivi... Sitäkään meille ei tule...

KFOR 11/04-11/05

mami

Lainaus käyttäjältä: susakaro - 16/08/2005, 09:56:06

Sinne vaan! Jokos on paperit sisässä!? Ja riippuu niin paljon hommista että tylsistyykö siellä kuoliaaksi vai not... Kotiinkin on moni kuollut  ;)

Heli

Lainaus käyttäjältä: Tehotypy - 16/08/2005, 10:45:21
Lainaus käyttäjältä: Paso - 15/08/2005, 23:19:36

Voi mikä harmi  ;)

No niinpä. Mulla jäi toi eebenpuukoriste-kokoelma ihan vajaaksi... ;)

Merja

Meillä odotellaan kovasti puhelua puolustusvoimien kansainväliseltä keskukselta, jotta tiedettäisiin koska ja mihin mieheni lähtee. Miehelläni on sitoumus voimassa ja yhdestä reissusta hän joutui jo kieltäytymään, sillä se ei oikein sopinut viime toukokuussa meidän perheen tilanteeseen, sillä mä tein täysipäiväisesti töitä, opiskelin samalla ja lisäksi kotona on kaksi pientä lasta. Alunperinkin suunniteltiin, että mieheni voisi lähteä valmistumiseni jälkeen, joka oli kylläkin myös hakemuksessa, mutta ajattelivat tarjota reissua jo aiemmin. Suuntana olisi ilmeisesti Bosnia ja ainakin aluksi puoli vuotta. Jatkoja katsotaan kunhan nähdään kuinka pärjään kotona kahden uhmaikäisen lapsen kanssa. ::)

Kisu

Kiitokset Pasolle ihan kunnon faktatiedosta Sudanin suhteen. ;)

Miulle nyt nuo reissun odotukset ei enää ole muutamaan vuoteen ajankohtaisia. :D Mut eihän sitä tiedä miten tuo Tiuhti innostuu (on sukupuoli kumpi vain) ja perii noita isänsä rt-geenejä;)Niin ja onko silloin enää rt-hommiakaan. ;D

Paso

Lainaus käyttäjältä: Mirka - 16/08/2005, 10:17:33
Mutta Papan sanoin: Kosovo on nähty ja koettu puolessa vuodessa, hullu lähtee sinne vuodeksi...

Hullu ja hullu ... miten sen nyt ottaa... minä olin siellä yli neljä vuotta putkeen mutten kyllä asunutkaan hescoaitojen sisällä  ;D
UNTAG1989-90, UNPROFOR1992-93, UNPROFOR1993-96, IFOR1996, SFOR1997, ECMM1999, UNMIK2000-04, ONUB2005-07, UNIFIL2007-08, EUMM2008-