Päävalikko

Autot ja liikenne III

Aloittaja myy79, 05/05/2009, 21:48:12

« edellinen - seuraava »

KouTa

Kulkuväline katsastettu! Ja vieläkin meni läpi mukisematta.
Tosin se katsastusmies olis varmaan kirjoittanut paperin vaikka pelkälle renkaalle jos olisin pyytäny.
Se oli niin häkellyksissään koko ajan et ei varmasti tehnyt kaikkee mitä piti; koskaan en noin nopeasti ole katsatuksesta päässy. ;D ;D
Se oli sellaisen nörttipojan näköinen ja tapainen ja just sen oloinen et jos olisin käyttänyt nais-korttia niin olis lähteny pakoon. ;D ;D sellainen reppana....
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Minna

Puunattiin tänään auto sisältä. Voi hyvät hyssykät että oli koirankarvat tiukassa verhoiluissa!  ??? ::)

Marge

Meillä olis hyvä, juuri katsastettu (moitteeton) ja huollettu Mazda 323 myynnissä. Sininen, vm. -03 tai -04, ei pysty muistaan  ;) Osta hjuva auto, osta  ;D
Fear never fixed anything.

Janica

Mä taidan käydä ostamassa uuden auton maanantaina.  8)

-04 Passat farkku olis kiikarissa.  :)

Muoks. Auto on mulle varattu, käyn maanantaina vielä uudestaan koeajamassa ja tutkin huoltokirjan jonka jälkeen tod. näk. syntyy kaupat. :D

Lilian

Kannatti mennä navigaattorin antamaa reittiä pitkin (meinasin ensin että lähden isompia teitä pitkin). Oli tosi rauhallista ajella pikkuteitä. Puhaltamaan pääsin jo heti Tahkolla, nolla saldo ;D

Minna

^Ajattele, mie en ole koskaan päässyt puhaltamaan!  ::) Kortti ollu vasta 22 vuotta.  ;D

Marge

^Oikeesti  ??? 
Sun täytyy pyytää et miehes puhalluttaa sut, niin pääset edes kerran elämässäs kokeileen  ;D
Fear never fixed anything.

Minna

^Juu'u, ihan oikeesti!  ;)

Joo, täytyy pyytää!  ;D ;D

Lilian

Tuo on kyllä jo aika hyvin :D Mä oon päässy puhaltamaan kolme kertaa.

Ulpu

^ On kyllä. Oon mäkin puhaltanut jonkun kerran.