Päävalikko

Autot ja liikenne III

Aloittaja myy79, 05/05/2009, 21:48:12

« edellinen - seuraava »

Lilian

Auto perjantaina TAAS huoltoon >:( varotusvalot on huutaneet jo tovin, oli äärimmäisen miellyttävä matka Jyväskylään kun auto piippaa jatkuvasti ::). Heti kun sopiva auto osuu kohdalle niin peugeot lähtee vaihtoon, toyota kiitos olisi oikein kiva :)

KouTa

Mustalaisilla oli tullut kevät: maalasivat mersua tuolla kerrostalon parkkipaikalla. Toinen veti spaymaalilla uutta pintaa ja toinen meni roikan ja hiustenkuivaajan kanssa perässä kuivaamassa.  :rotf: :rotf:
Oli kamera taskussa mut mitenkään ei päässy salaa kuvaamaan. ;D
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

pumpkin

^ :rotf: :rotf: :rotf:  tuosta ois kyllä pitänyt saada videopätkä youtubeen

s^n^

Kesätassut matussa ja jarrut laitettu kaikki kuntoon.. :) Hyvä körötellä kesä.

KouTa

Mies meni juuri rengasliikkeelle mun auton kanssa; mun uudet vanteet ja renkaat on tullut ja ne laitetaan alle tänään. jos ei ole hirvittävä jono -pliis eihän ole-
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

KooKoo

Me saatiin huomiseksi aika renkaiden vaihtoon :)

KouTa

^ Mullahan oli siis vanhat kesänullit jo alla. Ja anoppi sanoi et hän haluaa ne multa ostaa. ::) Meillä kun on samanlaiset autot; anopilla vaan tumman harmaa kun mun on musta.  ;D
Saa siis takasin vähän noiden uusien nullien hinnasta.

KooKoo

Meilläkin on viime kesäiset sakkorenkaat alla, mutta onneksi saadaan ne vaihdettua nyt pois.

KouTa

DAM!! Ei saa tänään alle... :( huomenna kuulemma vasta....

Lilian

Olen alkanut ensimmäistä kertaa elämässäni seuraamaan autoliikkeiden mainoksia ;D Alkaa olemaan mitta täysi tuota rotiskoa, meille ei enää tule ranskalaista autoa >:( Kun nyt sais ton katsastus kuntoon niin sitten lähtee.