Päävalikko

Päivän uutiset II

Aloittaja lasinainen, 23/04/2009, 17:40:57

« edellinen - seuraava »

KouTa

Lainaus käyttäjältä: rapu - 02/03/2010, 11:55:29
Lainaus käyttäjältä: KouTa - 02/03/2010, 10:29:18
Melkoista jenkkitoimintaa...

Harvassa taitaa olla ne jotka ihan tahallaa tuon aiheuttaa.... ::)

ai maanjäristyksen?  ::)

Hitsi linkki virhe!!!
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Outi

KouTa

Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Lilian

Herran jumala  :'( Voin vaan kuvitella vanhempien tuskan :'(

Ulpu

^^ Voi kauheeta! :o :'(

rapu

Toi on kyllä varmasti jokaisen vanhemman pahin painajainen.

Meidän äiti sanoikin just yksi päivä, että hän ei enää nykyään jättäisi vaunuja pihalle yksinään ollenkaan! Silloin 80-luvun alussa, kun minä olin vauva, niin oli ihan tavallista jättää vaunut vaikka kaupan ulkopuolelle odottamaan. Eipä taida olla enää :-X

Toivotaan, että tuossakin olisi kyse siitä, että joku lapsi on lähtenyt työntämään vaunuja ja löytyvät äkkiä lähistöltä :-\

KouTa

^ Toivottavasti löytyy. tuossa tais olla kyl et kadonnut vaunuista... et vaunut olis edelleen pihas...

Mut ihan hirveää vanhemmille...  :'(

rapu

KooKoo

Mulle tuli heti mieleen, että jos on vanhemmat eronnut ja isä vaikka napannut lapsen... Ja toivottavasti olisikin niin, ettei kukaan vieras ole vienyt :-\ Ihan kamalaa :'(

KouTa

Lainaus käyttäjältä: KooKoo - 08/03/2010, 12:04:34
Mulle tuli heti mieleen, että jos on vanhemmat eronnut ja isä vaikka napannut lapsen...

Kävi mielessä myös. Jotain tuollaista varmaan muutenkin taustalla. Ei taida hirveän yleistä olla et ihan summassa mennään lapsia varastamaan...  :-X