Päävalikko

Joulu II

Aloittaja Janica, 02/01/2007, 18:34:54

« edellinen - seuraava »

susakaro

netin kautta kuuluu! www.radionova.fi ja sieltä klikkaa vasemmalta Joulun radio

zatu

Olen tänä vuonna kuullut vahingossa pari joululaulua. Valmistelut on ihan vaiheessa, vaikka ei kai muuta paljoa tarvitsekaan kuin hyvää ruokaa. :) Eilen tuli mahtavan jouluinen fiilis hauskasta maastolenkistä lumipyryisessä maisemassa.

Joulumieli on paras jouluvalmistelu, siivoaminen ei voi olla ihmiselle kovin tärkeää.
-memento vivere-

Outi

Joulupeli

Käykäähän voittamassa itsellenne joku pieni kiva joululahja  :D Mä voitin itse FilmTowniin ilmaisen leffan vuokrauksen :)

Ulpu

Lainaus käyttäjältä: zatu - 21/12/2009, 14:31:40
Joulumieli on paras jouluvalmistelu, siivoaminen ei voi olla ihmiselle kovin tärkeää.

Samaa mieltä. On elämässä tärkeämpiäkin asioita kuin siivoaminen.  :)

minni

Joulumieltä kyllä olisi, kun vain pääsisi rauhoittumaan. Muutama työpäivä vielä edessä. Eiliset kauneimmat joululaulut virittivät jo tunnelmaan...

Kati

Lainaus käyttäjältä: susakaro - 20/12/2009, 10:15:30
netin kautta kuuluu! www.radionova.fi ja sieltä klikkaa vasemmalta Joulun radio

Tää onkin mukava juttu. Nyt soi koko ajan joululaulut, kun istun tässä koneella.

Marge

Mies haki kuusen tänään. En kehdannut sanoa, että mennään sittenkin ostamaan  ;) Tuolla se nyt sulaa autotallissa.
Fear never fixed anything.

kasu

100 kiloa laatikoi paistettu  ;D vielä jos huomenna sais loput kaupaks ni vois hyvil mielin lähteä ajeleen helesinkiin joulunviettoon  :icon_santa:
kasu 75

Outi

Iloista ja rentouttavaa joulua kaikille!  :icon_rendeer:

Me suunnataan kohta auton nokka kohti Itä-Suomea ja mökkiä, jonne sitten molempien perheetkin tulevat. Ihanaa, kun on joulu  :love2:

Taru

Maukasta joulua kaikille!
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry