Päävalikko

Jurrinurkkaus V

Aloittaja Janica, 14/07/2007, 18:30:47

« edellinen - seuraava »

Ulpu

^ Pitipä lisäämäni, että siis illalla vasta.  ;)

... ja nyt jo yön ja huomisen puolella. Kivaa oli ystävan kanssa baareilemassa. Nyt maate.  :)

susakaro

huhhei, olipas viikko... keskiviikkona bikkubaareilua koulutuksen lomassa, pe-la pikkujoulut kaverien kanssa  :glasses9:

s^n^

Tulipa temmottua eilen kaverin kans oikein huolella tälle osastolle.. ;D Eikä ollu ees kankkusta tänään..

Ulpu

No en nyt jurreista tiedä, mut mä juon täs Fresitaa ja äijis katselee lätkää. Että niinkin railakas uusi vuosi.  ;D

Marge

Lainaus käyttäjältä: Ulpu - 31/12/2009, 21:35:58
No en nyt jurreista tiedä, mut mä juon täs Fresitaa ja äijis katselee lätkää. Että niinkin railakas uusi vuosi.  ;D

Täällä on täysin samat kuviot ;D
Fear never fixed anything.

Neiti1984

Mulla ja kullalla tipaton tammikuu hyvässä vauhdissa! Kollaa kestää ;D Jotenkin typerä konsepti koko tipaton tammikuu, mutta molemmat ollaan niin kilpailuhenkisiä, että pakkohan se oli kisa ottaa :D

s^n^

Kyllä, lähdettiin parille ja kolmella käytiin.. Nyt oon kotona ja matkalla sängyn suuntaan.. ;D Saas nähä pääsenkö tonne darra-osastolle aamulla kun tuntuu olevan niiiiiiiin heikko viinapää nykyään. ;D

zatu

Vähän hyvää ranskalaista siideriä. Mies nukkuu jo, ja minunkin pitäisi kohta mennä. Vanhuus.. ::)
-memento vivere-

s^n^

Lesket ei näköjään enää jurraile.. ;D

noh, täällä on vauhtia taas. ;D

zatu

Lainaus käyttäjältä: s^n^ - 17/04/2010, 22:21:41
Lesket ei näköjään enää jurraile.. ;D

Eipä juuri tule jurrailtua ei. Enemmän sellaista viininlipittelyä pikkusormi pystyssä. ;)
-memento vivere-