Päävalikko

Loma IV

Aloittaja IceQueen, 25/03/2008, 21:06:30

« edellinen - seuraava »

s^n^

Kenen miehet oli tänään mun seurana Seinäjoki-Tampere-välillä junassa?

Pikkunen

Meillä on vielä yks lomakin  :D
Torstaina saan vielä miehen kotiin ja sen jälkeen käy kääntymässä alhaalla ja lähtee kohti kotia :blob1:

Sini

Perjantaina saan miehen ensimmäiselle lomalle! :-* 6 viikkoa takana ja tuntuu kuin olis ollu puol vuotta poissa. Onneks ei tarvii mennä kentälle vastaan, poimisin sieltä jonkun väärän miehen matkaan. ;) Mies on kuudessa viikossa laihtunu melkein 10 kiloa! :o
Shokki se odottaa täällä kotonakin, on hiukan tuo vatsan seutu pyöristynyt. ;D

Ämmä

^Mun ukkokulta oli laihtunu vaan 2 kiloa kahdeksassa viikossa. Siitä ruhosta ei ole vara juuri enempää laihtuakaan.
Täällä vaimo jo kovaa vauhtia tavoittelee miehensä painoa..  ;D

Sini

^Miehellä on viel tavoitteeseen toiset mokomat 10 kiloa. Ja on varaa kyllä laihtua. ;D Tosin mä alan sit myös tavoittamaan miehen painoa. Toivottavasti saliin jäis edes yks 10 kiloa. Loput vois lähtee imetyksessä. :)

Sini

Kulta ehti vikaan junaan! :wav:

Saankin sen kotiin jo yhden maissa. Nyt ei kyllä uni tuu silmään.

Ämmä

^Loistavaa! Minussakin heräsi pieni toivo, josko joskus saisin miehen kotiin ennen perjantai-aamua. ;D
Voin kuvitella, että siellä ei uni tule silmään. :)

Sini

Ei ne koneet näköjään aina myöhässä ole. Joskus voi olla vähän etuajassakin. Tosin taksi olis saanu hyvät sakot, jos olis poliisi kohdalle osunu. Ehkä olis nyt kortiton työtön taksikuski.

Ämmä

Kone lähti eilen niin hyvissä ajoin, että yks oulun junasta tulija meinasi olla myöhässä. ;D

KouTa

Lainaus käyttäjältä: Sini - 22/10/2009, 21:20:38
Kulta ehti vikaan junaan! :wav:

Saankin sen kotiin jo yhden maissa. Nyt ei kyllä uni tuu silmään.

Ihanaa!! Hauskaa lomaa teille. :D  :D
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.