Päävalikko

Autot ja liikenne III

Aloittaja myy79, 05/05/2009, 21:48:12

« edellinen - seuraava »

s^n^

Isäukko soitteli, oli mun autoon jarruletkuja vaihtamassa (mua harmittaa ku en pääse osallistumaan) ja ilmotti et auto ei lähe liikkeelle ennen ku tuon uudet jarrupalat.. Palat on kuulemma just niin loppu ku vaan voi olla ja ihmetteli et miten niillä on saatu kelpaava tulos katsastuskonttorin jarrutehomittauksista.. :D Noh, ei se mitään, huomenna hakeen sitte osia..

Jostain syystä varaosaliikkeen jätkät kattoo aina ihan ihmeissään ku kävelen hakemaan sieltä osia ja tiedän jopa tasan tarkkaan et mitä kaipaan. ;D

mami

Lainaus käyttäjältä: s^n^ - 24/08/2009, 22:04:34
Jostain syystä varaosaliikkeen jätkät kattoo aina ihan ihmeissään ku kävelen hakemaan sieltä osia ja tiedän jopa tasan tarkkaan et mitä kaipaan. ;D

No älä! Varsinkin kun käy hakemassa kuorma-autoon jotain osia niin ukot on ihan ihmeissään  ::)

Katja

Tänään käytiin auto päivittämässä!   :D  Nyt on farkku meidänkin perheellä.

Anki

Lainaus käyttäjältä: Katja - 18/09/2009, 23:27:25
Minkämoinen ??? :)

Katja

Lainaus käyttäjältä: Anki - 20/09/2009, 21:48:59
Lainaus käyttäjältä: Katja - 18/09/2009, 23:27:25
Minkämoinen ??? :)

vm. -05 mondeo vähänajettu viininpunainen.  :)

Hansu

Tää tahtois kauppakassikseen uudehkon Nissan Micran tai Toyota Yariksen.  :D
Sellaisen, jonka saan pienessä parkkihallissa heittämällä parkkiin.  ;)
Mun parkkeeraustaidot on kadonneet neljän autottoman vuoden aikana.  :o Mies tosin ehdotti parkkeerausreeniä ja isompaa+turvallisempaa autoa mullekin.  ;)

rapu

^neliovinen Yaris on kiva! Ja takuulla helppo parkkeerata!

Vaikka väitänkin olevani ihan suhteellisen hyvä parkkeeraaja (keskustassa kun asui niin oli pakko oppia -ja vielä toimimaan suht nopeasti kun jono takana kasvoi ;)), niin kyllä minusta parkkeeraustutka takana on ihan huippujuttu (nykyisessä on)! Ja seuraavaan autoon olenkin esittänyt kaksi toivetta: automaattivaihteet ja takatutka. Kaikesta muusta saa mies päättää ;)

IceQueen

Mä taas haluaisin Huyndai Getzin... :P Se on kyl suuri pikkuauto... siis tuntuu ainakin ihan sille!
Ad astra per aspera!

KouTa

Mä näin eilen kuvan uudesta autosta..  :-*
- tai vielä on kaksi vaihtoehtoa mistä mies valitsee...
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

kasu

Haparandasta käytiin hakeen uudet talvi- ja kesätassut + vanteet. Tonnilla lähti koko setti :thumbsup:
kasu 75