Päävalikko

Mistä löytyi!

Aloittaja IceQueen, 02/08/2004, 23:50:32

« edellinen - seuraava »

IceQueen

Eli pientä galluppia siitä, mitä kautta ihmiset ovat tiensä tänne RT-leskien foorumille löytäneet!!
Ad astra per aspera!

Noita-akka

HOW:n kautta reittini tänne löysin.

Janica

Reitti:
Kotijoukot, sitten sitä kautta rtlesket -listat.  :)

minni

Hmmm...muistaakseni kotijoukkojen kautta... vai mainostiko tätä joku jossakin  ??? En enää muista tarkkaan, mutta hyvä, että löysin. :)

Sundancer

HOWissa oli Minnan ja MillaMagian kotisivut. Sitä kautta sitten sitten löytyi tämä palsta. Tänne muuten oli huomattavasti helpompi rekisteröityä kuin kotijoukojen listalle. Yahoo! kun ei ole helpoin mahdollinen ymmärrettävä...

Marge

Kotijoukoissa joku taisi ohimennen mainita rt-lesket ja sitä kautta täällä ollaan  :) Välillä vähän liiankin ahkerasti  ;)
Fear never fixed anything.

Kisu

rtleskien ja kotijoukkojen yahoosivujen kautta.. Ja olihan tuosta mesessäkin ollu hieman puhetta..

IceQueen

Ette muuten ikinä arvaa mistä mä löysin näille sivuille! ;D ;)
Ad astra per aspera!

Tara

LainaaEtte muuten ikinä arvaa mistä mä löysin näille sivuille! ;D ;)

Mä voisin yrittää..  Sä istuit tapasi mukaan keskellä yötä surffaamassa ja sitten vaan yhtäkkiä sun eteen aukeni tää sivusto.. ;D

IceQueen

LainaaMä voisin yrittää..  Sä istuit tapasi mukaan keskellä yötä surffaamassa ja sitten vaan yhtäkkiä sun eteen aukeni tää sivusto.. ;D
Joo! Yhtäkkiä vaan hyppäs netistä tommone sivusto keskellä yötä kun surffailin... ei mitään käsitystä et miten tai mistä se ilmesty... ;D 8) ;D
Ad astra per aspera!