Päävalikko

Rt-krääsä ja tuliaiset

Aloittaja zatu, 13/05/2005, 17:40:52

« edellinen - seuraava »

Hope

anniinak

Sarjassamme tyhmät kysymykset, mutta mä en oikeesti tiedä.. Tuoko ne miehet noita sormuksia myös Afganistanista? Jos niin mä haluisin seuraavalta reissulta ton 024 tai 027...  :D

Tara

Lainaus käyttäjältä: Anniina - 30/01/2009, 15:09:13
Sarjassamme tyhmät kysymykset, mutta mä en oikeesti tiedä.. Tuoko ne miehet noita sormuksia myös Afganistanista? Jos niin mä haluisin seuraavalta reissulta ton 024 tai 027...  :D

Ei taida Afgoista saada noita sormuksia. Mä sain sormuksen kiertotietä siltä reissulta.
Muita koruja siellä kyllä on.

Anna

Mun mies osti sieltä itselleen. En tosin tiedä ostiko kiertoteitä vai miten sen sai.

Anna 1.0

Anna-Maria

Mulla on pz009 ja pz025. Oon tykänt molemmista!

KouTa

Mie saan tuliaisiks uudet juoksutossut....  ;D ;D
ne näytettiin mulle etukäteen kun riittävästi vinguin....:D :D halvat kun saippua!!! oikeesti... ihan merkkitossut mut paljon halvemmala kun Suomest... kahdet tossut 54 €
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

KouTa

Lainaus käyttäjältä: KouTa - 12/08/2009, 08:48:24
ne näytettiin mulle etukäteen kun riittävästi vinguin....:D :D halvat kun saippua!!! oikeesti... ihan merkkitossut mut paljon halvemmala kun Suomest... kahdet tossut 54 €

Ja viime vapaalla tuliaisiks tuli hajuvesi... :D oli ottanu sellaisen mitä kerran kaupassa ollessamme haistelin... Kertoi sit et hän olis halunnu ostaa omn tuoksunsa rinnakkaisen naisten tuoksun...
Enhän mä tietty kieltäytyny et tuo mulle lisää tuoksuja... ;D
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

KouTa

Lainaus käyttäjältä: KouTa - 12/08/2009, 08:48:24
Voisin kirjoittaa tuon uudelleen. Mies oli ostanu mulle toiset tossut.  :o
Se on näköjään pitää mut liikkeessä tosissaan. ;D :D

aksunraksu

Mäki saan tuliaiseksi juoksutossut kun en ulkokäyttöön vielä sellaisia omista :) Pirunnyrkki on kans seuraaville lomille tulossa ja onha sieltä tullu collegehousua ja tupakkaa :D