Päävalikko

Yleinen *******venttiili

Aloittaja BB, 12/09/2005, 11:48:09

« edellinen - seuraava »

KouTa

Huomasin että olen saanut puzzlesta yhden rinkulan poikki...  :o  :angry5:
miten sekin on onnistunu.... PRKL..
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Lilian

Ne on aika onnettoman ohkasia ::) itekin kattonu et milloinkahan napsahtaa kun on niin hepposen oloinen.

Johanna

Lainaus käyttäjältä: KouTa - 10/08/2009, 14:55:50

Mulla ei oo kertaakaan menny poikki,mut kerran sen päälle tippu tavaraa (tuli yks hylly alas seinältä) niin se meni ihan ovaaliksi, mut J korjautti sen Damianilla ja kerran se on oikastu suomessa kultasepällä.

KouTa

^ just puhuttiin miehen kans et veiskö se sen takasin damianille vai korjauttaisinko täällä... taidan käydä kysymässä täältä ekak...
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

pumpkin

Lainaus käyttäjältä: KouTa - 10/08/2009, 15:47:17
^ just puhuttiin miehen kans et veiskö se sen takasin damianille vai korjauttaisinko täällä... taidan käydä kysymässä täältä ekak...

Damianilla korjaavat ilmaiseksi heiltä ostetut.

KouTa

Lainaus käyttäjältä: pumpkin - 10/08/2009, 21:28:56

Ahaa.. saa siis lähteä miehen matkaan takaisin ens lomalta.. ;D Kiitos Pumpkin!!

Ally

Lainaus käyttäjältä: pumpkin - 10/08/2009, 21:28:56

No voi hitto..mulla on yhet korvikset (kaks puolikasta, joista on tehty rengas), jotka ovat rikki tai toinen niistä ja ne on ostettu Damianilta.

Täältä en oo kysyny korjaushintaa kultasepältä, mutta liikkeestä sanoivat että maksavat uuden renkaan verran  :-X..

Mahtaiskohan Pikkusen mies ottaa mun korvarenkaan ales mukaan, jos on Damianilla meneossa käymään?  :-[ Vai pitääkö odottaa miehen seuraavaan reissuun..joka on vuonna öö..

rumin,mies syvästä etelästä

Lainaus käyttäjältä: KouTa - 10/08/2009, 14:55:50
Hiutale hiutale 8)
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

rumin,mies syvästä etelästä

Soittivat liiton kassasta ei saa rahaa syyskuulta kun on tehnyt liikaa tilapäis töitä.
Hei haloo.Pitäskö sit vaan räkii kattoon
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

PMP

Lainaus käyttäjältä: rumin,mies syvästä etelästä - 12/11/2009, 20:57:39
Soittivat liiton kassasta ei saa rahaa syyskuulta kun on tehnyt liikaa tilapäis töitä.
Hei haloo.Pitäskö sit vaan räkii kattoon

Pitäis.