Päävalikko

Nyt se sitten lähtee

Aloittaja Kisu, 17/09/2004, 11:46:33

« edellinen - seuraava »

PMP

Lainaus käyttäjältä: Christina - 10/05/2009, 11:14:13
Voimia KouTa!  :) Omakin rakas lähti eilisessä rotaatiossa Kosovoon, oon nyt ekaa kertaa leskenä. Tänä aamuna tuli viesti, että kaikki on hyvin ja lämmintä on. Ehkäpä tästä selviää.

Selviää siitä. Usko pois. :icon_thumright: ;)

zatu

Tsemppejä kaikille uusille leskille. :) Kyllä se siitä lähtee rullaamaan.
-memento vivere-

KouTa

Lainaus käyttäjältä: Christina - 10/05/2009, 11:14:13
Voimia KouTa!  :) Omakin rakas lähti eilisessä rotaatiossa Kosovoon, oon nyt ekaa kertaa leskenä. Tänä aamuna tuli viesti, että kaikki on hyvin ja lämmintä on. Ehkäpä tästä selviää.

Voimaa myös Christina... :)
lämmintä on kuulemma joo...
Kyllä tästä selviää! Nyt olen jo täysin varma asiasta...  :D onneks se mun kulta soitti illalla... se palautti asiat kohdalleen kerralla... ;)
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Christina

Kiitos kannustuksesta! :) Eiköhän se tästä.. Ihanaa kun ei ole yksin tän asian kanssa. Ja onneksi yhteydenpito toimii! Odottelen jos nyt illalla tulisi puhelu sieltä etelästä.  :)

IceQueen

Tsemppiä uusille leskille! :D
Ad astra per aspera!

Ulpu

Tsempit kaikille uusille leskille! Kaikkeen tottuu, vaikka vaikeaa välillä onkin.  :thumbsup:

elsa

Moi. Uusi leski ilmoittautuu. Miehen kävin pe iltana surupuserossa saattelemassa Helsingin koneeseen ja la aamuna suuntas Kosovoon. Viesti tuli illalla et lämmintä on, mut ei oo saanut nyt körmyynsä nettiä niin ei sen jälkeen oo kuulunut mitään. Tuntuu et haluis kuulla kaiken millasta siel on ja vaan oottelen millon siit kuuluu jotain. Tuskasta tää oottelu, mut kai tähän tottuu ettei koko ajan oo raportoimassa kuulumisiaan:D

Pipsa

Tsemppiä kaikille uusille leskille!  :)

pumpkin

Lainaus käyttäjältä: Pipsa - 11/05/2009, 18:51:56
Tsemppiä kaikille uusille leskille!  :)

Samoin täältä!  :)

rumin,mies syvästä etelästä

Lainaus käyttäjältä: Lilian - 08/05/2009, 12:27:44
Mistä lie johtuu mutta mä ajattelen tätä keskustelua ihan liian kaksimielisesti :glasses9:
Häh,nyt ei jymmärrä
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla