Päävalikko

Nyt se sitten lähtee

Aloittaja Kisu, 17/09/2004, 11:46:33

« edellinen - seuraava »

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Lilian - 08/05/2009, 12:27:44
Mistä lie johtuu mutta mä ajattelen tätä keskustelua ihan liian kaksimielisesti :glasses9:
:o Etkä... ;D
Ad astra per aspera!

KouTa

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 08/05/2009, 16:46:43
Lainaus käyttäjältä: Lilian - 08/05/2009, 12:27:44
Mistä lie johtuu mutta mä ajattelen tätä keskustelua ihan liian kaksimielisesti :glasses9:
:o Etkä... ;D

Lilian on ainoo kuka noin ajatteli... :D kamala....
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

KouTa

:confused2: :love9: :sad5:

Sinne meni... ovat jo Kosovossa...
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Kukka

Lainaus käyttäjältä: KouTa - 09/05/2009, 12:56:49

Jaksamista!  :lohtu:

justiina

Tsemppiä ja voimia!!

Pikkunen

Paljon jaksamista ja tsemppiä Kouta  :thumbsup: :lohtu:

s^n^

Lainaus käyttäjältä: Taateli - 09/05/2009, 21:33:44

:lohtu: Kaikkeen tottuu.  :)

Ja kyllä se reissu loppuu. :)

KouTa

Kiitoksia kaikki!!  :-*

Tässä illan mittaan on tullut ihan hyvä fiilis... jos joku kysyy jotain miehestä, silloin tulee tippa silmään mut muuten ihan rauhallinen...

Sitä itku-potku-hysteriaa en saanu aikaseks edes kentällä... ;) ;D

justiina

Lainaus käyttäjältä: KouTa - 09/05/2009, 22:22:45
Kiitoksia kaikki!!  :-*

Tässä illan mittaan on tullut ihan hyvä fiilis... jos joku kysyy jotain miehestä, silloin tulee tippa silmään mut muuten ihan rauhallinen...

Sitä itku-potku-hysteriaa en saanu aikaseks edes kentällä... ;) ;D

Siitä se lähtee ja helpottaa ajan kanssa! Mulla oli pahin itkupotkuvaihe lähtöä edeltävänä iltana. Mies oli miettiny, et jos tää on tällästä joka kerta ku se lähtee lomilta, sen on pakko salassa syöttää mulle jotain rauhottavia ;D No, ei onneks tarvinnu (kai??). Lähtöpäivänä kentältä tullessa en pystynykään menee himaan yksin, vaan vietin päivän muitten nurkissa. Seuraava päivä olikin sit jo paljon helpompi. Koitahan pärjäillä ja varmasti pärjäätkin!!

Christina

Voimia KouTa!  :) Omakin rakas lähti eilisessä rotaatiossa Kosovoon, oon nyt ekaa kertaa leskenä. Tänä aamuna tuli viesti, että kaikki on hyvin ja lämmintä on. Ehkäpä tästä selviää.