Päävalikko

Öttömönkiäiset

Aloittaja minttukoo, 12/06/2005, 21:56:44

« edellinen - seuraava »

myy79

minä toivoa yllä pitäen ostin eilen itikkakynttilän ja offia... saa nähä tartteeko käyttää...  :-\

Janica

Meillä on se hyttyskierukka ja toimii hyvin! :)

Nilkkoihin täytyy vaan hieman suihkia myrkkyä, muuten pitää hyvin ötökät loitolla!  ;)

minttukoo

Nyt on meilläki iso kasa hyttyssavukierukkoja :) Illan päälle pitäs virittää ne pihalle, jos auttas vähän edes. Yritin aamulla etsiä kaupoista sellasta sähkömailaa, jolla tapetaan sääskiä, mutta oli loppunu kaikista paikoista missä kävin, höh!

zatu

Tuolla saaressa oli kuulemma paljon punkkeja. Yök ja iik. Mulla ei ole ikinä ollut, mutta kieltämättä jäi hieman vainoharhainen olo. :P Mikään ötökkä (ainakaan mikään täällä päin maailmaa asustava) ei voi olla niin inhottava! Täytyy tuo kissa vielä käydä kunnolla läpi (vaikkei saaressa juhannuksenvietossa ollutkaan  ;)).
-memento vivere-

susakaro

Juhannusjuhlista palanneena on nyt jalat patteja täynnä... hyttysenpuremia nimittäin. Etono-voide oli kovassa käytössä ja nyt täytyy keskittyä ettei raavi nahkaa auki...  :-\ ällöttävää !

myy79

Lainaus käyttäjältä: susakaro - 27/06/2005, 09:26:59
Juhannusjuhlista palanneena on nyt jalat patteja täynnä... hyttysenpuremia nimittäin. Etono-voide oli kovassa käytössä ja nyt täytyy keskittyä ettei raavi nahkaa auki...  :-\ ällöttävää !
käys hakee apteekista Histec- merkkistä antihistamiinia.. ja loppuu muute raapiminen... tuo oli kova sana itellä juhannuksena...  ;D ku yhtenä päivänä otti tabun nii pärjäs kaks seuraavaa päivää... ;)

Taru

Paarmat... Varsinkin HEVOSpaarmat... ne on jotain ihan kamalaa, sattuu niiiiiin kovaa kun ne purasee!!
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

susakaro

Lainaus käyttäjältä: myy79 - 27/06/2005, 11:22:27

käys hakee apteekista Histec- merkkistä antihistamiinia.. ja loppuu muute raapiminen... tuo oli kova sana itellä juhannuksena...  ;D ku yhtenä päivänä otti tabun nii pärjäs kaks seuraavaa päivää... ;)

napsin topin zyrtecejä :) ei ne kovin tunnu auttavan... pitää vissiin vaihtaa merkkiä :)

Mirka

Mä selvisin juhannuksesta parilla hyttysenpistolla :) Ei paljon kiusannut, onneks :)
Punkit on superällöjä otuksia, mua iljettää koirastakin poistaa niitä, saati että ihmisellä olis sellanen :-X :-X Mun kaverilla oli viime kesänä kauhian kokonen punkki kyljessä :-X :-X
Ja oi ja voi... Miten mä selviän omakotitalossa ilman miestä :o Kerrostalon ylimmässä eli kuutosessa oli se hyvä puoli, ettei siellä ollut hämyreitä. Mutta eilen oli sellanen puolentoista sentitn mittanen ällötys makkarin seinässä :o Ja vielä mun puolella :-X Onneks Pappa oli mua vielä pelastamassa siltä paholaiselta ;D

KFOR 11/04-11/05

Mirka

Mä oon siis joutunut johonkin hämyreiden superhyökkäyksen kohteeksi :(
Ulkona on pyykeissä aina pari hämyriä ja taas eilen sain tappaa makkarin katosta mölliäisen :-X Tällä kertaa olin rohkea enkä imuroinut sitä kuten yleensä, vaan rutistin ja likistin talouspaperilla ;D

KFOR 11/04-11/05