Päävalikko

Jatkoista...

Aloittaja TanjaL, 16/06/2004, 17:45:13

« edellinen - seuraava »

s^n^

^Mirandalla ainakin on ihan tuoreesti kokemusta tosta 1,5vuodesta muistaakseni.

pumpkin

Lainaus käyttäjältä: Jenny - 23/03/2009, 20:48:25
Nyt olisi sitten ehdolla jatkot vielä 2010 toukokuuhun saakka. Kenellä oli kokemusta 1,5v. leskeydestä, miten sen jaksaa?

Ei ole kokemusta, tarjottu on, mutta ei edes vakavasti olla harkittu, lapsille se on vaan liian pitkä aika, meidän mielestä.

Lua

Lainaus käyttäjältä: Jenny - 23/03/2009, 20:48:25
Nyt olisi sitten ehdolla jatkot vielä 2010 toukokuuhun saakka. Kenellä oli kokemusta 1,5v. leskeydestä, miten sen jaksaa?
Mulla. Tai se tais olla vaan 1 vuosi, 3 kk ja rapiat päälle. Kyllä se meni siinä missä vuosikin, kun siinä vaiheessa oltiin saatu kaukosuhde jo rullaamaan hyvin.

kasu

Ja tääl jos lasketaan, että mies lähti meripestiltä suoraan vuodeks alas.  :) Hyvin män, asennekysymys ennen kaikkea. Ja paljon pitkää pinnaa ja ymmärystä molemmin puolin. Ei siitä meille ainakaan mitään kamalaa seurannut  :-*
kasu 75

KouTa

Meillä on jatkot nyt aika lähellä... kaks päällikköä oli puoltanut miestä johonkin tehtävään siellä...
Pidetään peukkuja että saa henkilöstöpäällikön puolelleen myös... :)
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

luna

Mun poikaystävä saa jatkaa Kosovossa koko vuoden. Osasin jo odottaa myöntävää päätöstä ja tähän hommaankin lähdettiin asenteella "kyllä se siellä vuoden on". Täytyy kyllä tunnustaa, etten olisi ollut kamalan pahoillani, jos se oiskin tullu kotiin jo marraskuussa...  :angel:

KouTa

^ joko ne oli muka vahvistanu?? Just eilen oma ukkoni sanoi et on vielä kesken.
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

KouTa

Allekirjoitettu....  :)

luna

No, eihän sitten mitään muuta kuin jatkaa odottelua kotopuolessa. :)

KouTa

^ jep... tähän mä olin alunperin asennoitunu, mut tilanne oli hyvin eläväinen kesän mittaan... ;)