Päävalikko

Kotiutuminen II

Aloittaja Kisu, 01/12/2006, 17:51:26

« edellinen - seuraava »

Minkäsuuntaisia kokemuksia kotiutumisesta/kotiutumisista?

Kotiutuminen sujui ongelmitta.
7 (50%)
Kotiutumisessa oli jonkin verran ongelmia.
6 (42.9%)
On tullut koettua niin ongelmallinen kuin ongelmatonkin kotiutuminen.
1 (7.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

justiina

Lainaus käyttäjältä: KouTa - 23/03/2009, 11:11:14
Lainaus käyttäjältä: justiina - 23/03/2009, 10:48:47
Hitaasti menee tää loppu... Hermoja kiristää. Enää 7 viikkoa, joista yksi on lomaviikko, mutta silti tuntuu ikuisuudelta.

Mulla on saman verran siihen kun isäntä lähtee....  :'(

:lohtu: Muistan ton fiiliksen. Yritä pitää lippu korkeella ja nauttia yhdessäolosta, vaikka lähtö läheneekin!!

KouTa

Lainaus käyttäjältä: justiina - 23/03/2009, 11:20:43
Lainaus käyttäjältä: KouTa - 23/03/2009, 11:11:14
Lainaus käyttäjältä: justiina - 23/03/2009, 10:48:47
Hitaasti menee tää loppu... Hermoja kiristää. Enää 7 viikkoa, joista yksi on lomaviikko, mutta silti tuntuu ikuisuudelta.

Mulla on saman verran siihen kun isäntä lähtee....  :'(

:lohtu: Muistan ton fiiliksen. Yritä pitää lippu korkeella ja nauttia yhdessäolosta, vaikka lähtö läheneekin!!

Helpommin sanottu kun tehty... herra on viikot poissa... kaksi viikkoa lomaa ennen lähtöä....  ::) ;D
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Kati

Meillä jäljellä 8 viikkoa, joista yksi lomaviikko. Lähellä, mutta vielä niin kaukana.

justiina

Mun pahin paniikki tän asian kanssa on jostain syystä laantunut ja nyt odottelen hyvillä mielin. Onhan se iso muutos taas kaikille osapuolille, mut mä oon nyt päättänyt vakaasti, etten odota liikoja. Onneks alkaa normi arki pyörimään heti kotiutumisen jälkeen.

KouTa

Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Lilian

^varmasti hyvä juttu. Sotilaspastori Jukka Helin on meidän vihkipappi ja kastanut Nellan :D Ihan älyttömän mukava tyyppi, että mikäli teksti on yhtään sellasta kuin Jukka suustaan päästää niin taatusti on hyvä lukupaketti ;)

justiina

Tasan kolme viikkoa ;D

Kati

Täällä vielä neljä ;D. Hienosti on kestetty.

justiina

^ Juuri näin. Hyvä me  :hello2: Nyt vielä kunnialla loppuun asti.

Suvi

Lainaus käyttäjältä: Katti - 23/04/2009, 22:16:19
Täällä vielä neljä ;D. Hienosti on kestetty.

Kymmenen pistettä ja papukaija merkki sinne  :hello2: :hello2: :hello2: