Päävalikko

Jurrinurkkaus V

Aloittaja Janica, 14/07/2007, 18:30:47

« edellinen - seuraava »

pumpkin

Kyllä meiän pojat tykkää taas ku ne lukee tätä ketjua.  ;D

Rakkikoira

^  :rotf:
Just meinasin kirjottaa, että kiitos tarjouksesta, mutta varmaan olis mun parempi ettiä se oikea hylly täältä vähän lähempää... mutta kun alettiin sit noista kuosi-vaihtoehdosta puhuun..niin minkäs nainen itselleen voi, eli:
camo-kuosi, kiitos!  ;D (tiiä vaikka saisin pitää töissä mukana  ;D  ;D  ;D )

Rakkikoira

^^ epäilemättä  ;D

pumpkin

Lainaus käyttäjältä: Rakkikoira - 21/02/2009, 23:21:15
^  :rotf:
Just meinasin kirjottaa, että kiitos tarjouksesta, mutta varmaan olis mun parempi ettiä se oikea hylly täältä vähän lähempää... mutta kun alettiin sit noista kuosi-vaihtoehdosta puhuun..niin minkäs nainen itselleen voi, eli:
camo-kuosi, kiitos!  ;D (tiiä vaikka saisin pitää töissä mukana  ;D  ;D  ;D )

:rotf: :rotf:

pumpkin

^. :)..varsinkin niineen...

pumpkin

^näkeehän sen tästä ketjustakin, että ei, pois se meistä...

Rakkikoira

^^  ;D mun vaan piti mennä naulaan seinään naulaa taululle klo 22 jälkeen kun oli siihen mahdollisuus kun yksin koko rakennuksessa... mutta mulla oli vasara hukassa!
Mutta yksi asia johtaa johtaa toiseen..ja nyt jo puhutaan runkonaulaimesta camo-kuosilla  :o

pumpkin

^joko se naula on siellä seinässä?

Rakkikoira

^usko tai älä, mutta on!  ;D Ja taulukin roikkuu siinä  ;)

ja kaikki tämä ilman jotain kelvotonta vuokra-aviomiesta jolla ei edes runkonaulainta käytettävissä ja jotka ei edes suostu tekeen päivystyskäyntejä.... ihan niinkun mä kerkeisin työn virka-aikaan ohessa miettii jotain naulaamista  :o siis haloo  :director: vaadin tuommoisen lisäksi jotain varamiespalvelua tms  ;)  ;D

pumpkin

^^ ;D ...ainahan me on tietty, että kyllä ne naiset pärjää, vaikka on ne miehetkin iha kivoja olemassa.