Päävalikko

Shoppailua

Aloittaja PMP, 04/07/2008, 22:49:51

« edellinen - seuraava »

Kati

Kävin eilen, mutta ei ole mun juttu.

Janica

Mä sain tänään uuden talvitakin. :) Myöhäisenä joululahjana. Viikonloppuna Myllyyn, sieltä pitäis katsastaa ainakin jotain kivoja talvikenkiä. :P

myy79

Tänään käytiin iha prismassa ruokaostoksilla, ja kylläpä oli jo venäläiset pesiytyneet sinne. :o oli enemmän venäjän rekkarissa olevia ku suomen..  ::) ja yksikin oli lastannut 2 kärryllistä tavaraa ja niitä yritti isoon ökyautoon mahuttaa..  ;D

PMP

En ruoki lamaa, vaan tein äsken heräteostoksen pitkästä aikaa.  ;D Löysin eräästä liikkeestä sellasen vispilän näkösen päähierontalaitteen!! Mä oon pitkään jo halunnu sellasen ja nyt löysin sen puoleen hintaan. Kaveri oli pulittanu siitä 20 egee, mut mä sain ton 7 egellä. Aika hyvin! ;) ;D

Taru

Lainaus käyttäjältä: PMP - 27/01/2009, 14:05:54
En ruoki lamaa, vaan tein äsken heräteostoksen pitkästä aikaa.  ;D Löysin eräästä liikkeestä sellasen vispilän näkösen päähierontalaitteen!! Mä oon pitkään jo halunnu sellasen ja nyt löysin sen puoleen hintaan. Kaveri oli pulittanu siitä 20 egee, mut mä sain ton 7 egellä. Aika hyvin! ;) ;D

Meillä se maksaa 4.90 ;D
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Jartsa

Lainaus käyttäjältä: Taru - 27/01/2009, 15:12:28

Meillä se maksaa 4.90 ;D

:rotf: Osu ja uppos! Kyllä naiset osaa olla julmia, jopa toisilleen!  :rotf:

PMP

Lainaus käyttäjältä: Jartsa - 27/01/2009, 16:34:30
Lainaus käyttäjältä: Taru - 27/01/2009, 15:12:28

Meillä se maksaa 4.90 ;D

:rotf: Osu ja uppos! Kyllä naiset osaa olla julmia, jopa toisilleen!  :rotf:

Auts!!! ;D ;)

Täytyy vielä lisätä, että teil on todellakin halpa toi. 20 egee on ihan riistohinta.

Lilian

Kamala kun tekis mieli lähteä shoppailemaan ;) Huomenna vois töitten jälkeen käydä, pitäs saada uusi kevättakki ja ja ja...Mä kyllä meinasin että tästä tilistä ei hirveesti törsäillä, mutta eiks sen vois unohtaa ;)
Puhuttiin lomalla kavereiden kanssa shoppailusta ja siitä miten suurta mielihyvää se tuo, kun saa välillä vähän törsätä ;D Pumpkin lukee tätä varmaan kauhuissaan

Anki

Lainaus käyttäjältä: Lilian - 20/03/2009, 09:58:44
Mä kyllä meinasin että tästä tilistä ei hirveesti törsäillä, mutta eiks sen vois unohtaa ;)

Tottakai unohdamme sen!!!   Ihan oikeilta ihmisiltä kysyt tuollaista kysymystä Lilian ;) ;)  (shoppailufriikki auttaa aina toista saamaan parempaa omatuntoa ;))

Lilian