Päävalikko

Kilpailut, arpajaiset, lottoaminen

Aloittaja myy79, 28/07/2005, 20:04:10

« edellinen - seuraava »

Lua

Aamulla tuli viesti kännykkään että olen voittanut kuntosalini pikkujouluarvonassa lahjakortin Ravintola Haraldiin. Minä, jota ei ikinä arpaonni meinaa suosia  :o :D :D!

Lilian

Kaveri soitti ja sano että mieheni oli voittanut Etelä-Saimaan jossain arvonnassa Viking Linen lahjakortin ;D Ellei sitten Lappeenrannassa ole toista saman nimistä ihmistä.

KouTa

mä voitin lotossa viime viikolla.... kun oli se superjättipotti....
oli 4 oikein ja voittoa 11 € ( kuponki maksoi 11,60 €) :D ::)
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

yama

Tänäänhän on ollut hyvä arpaonni monella meistä!  :D Meillä kyllä tuli hirveä tappelu noista Idolsin lipuista, mistähän mie vielä yhden saisin ongittua, kun ei niitä myydä missään! ::)
Jos jollain on joutilaana ylimääräistä lippua, niin vink vink tännepäin!  :)

Hansu

Mä voitin toissa lauantaina Lotossa 11 egeä, kuponki maksoi jotain n,2 egeä!  ;D Lottoan kerran pari vuodessa ja max jollain kolmella egellä kerta  :)

rumin,mies syvästä etelästä

Lotossa 4x4 oikeen elikäs 50,80eskoa.
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Jartsa

Lainaus käyttäjältä: rumin,mies syvästä etelästä - 01/02/2009, 12:26:54

Oliko sulla siis joka rivillä samat numerot? No, käyhän se noinkin. Mitähän Veikkauksessa tuumittais kun rumin voittais jättipotin: voittorivejä löytyisi 4 kappaletta, mutta ne kaikki olis samalla kupongilla...  ;D

Sini

Lainaus käyttäjältä: Jartsa - 02/02/2009, 17:38:57
Lainaus käyttäjältä: rumin,mies syvästä etelästä - 01/02/2009, 12:26:54

Oliko sulla siis joka rivillä samat numerot? No, käyhän se noinkin. Mitähän Veikkauksessa tuumittais kun rumin voittais jättipotin: voittorivejä löytyisi 4 kappaletta, mutta ne kaikki olis samalla kupongilla...  ;D

Taitaa olla käytössä 8 ruksin järjestelmä.

Jartsa

Älkää yrittäkö naruttaa, kyllä mä tiedän että lotossa arvotaan vaan 7 numeroa!

rumin,mies syvästä etelästä

Jokerissa 4 oikein elkäs 560 eskoa.ja potti tietysti puoliks avecin kaa
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla