Päävalikko

Esittelyt

Aloittaja IceQueen, 01/09/2005, 22:19:59

« edellinen - seuraava »

Anki

Tervetuloa tänne kaikille uusille! :D  Toivoo yks joka on pyörinyt täällä yliajalla jo aika kauan ;D

rumin,mies syvästä etelästä

Tervetuloa vaan uudet,toivottavasti viihdytte.On taas paljon uusia jotka vetää herneen nenunuun mun kirjoituksista ;D 8) :D ;)
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Maya

Lainaus käyttäjältä: rumin,mies syvästä etelästä - 01/12/2008, 13:20:08
Tervetuloa vaan uudet,toivottavasti viihdytte.On taas paljon uusia jotka vetää herneen nenunuun mun kirjoituksista ;D 8) :D ;)
:faint: :rotf:

Hope

Heip!

Täällä 25v. rouva Hämeestä. Mies on ollut 2004 Eritreassa ja tänään tuli tieto, että loppukuusta lähtö A-maahan. Olo on surullinen ja onnellinen  ;) Seuraa mulle jää pitämään 2 koiraa sen aikaa kun mies turvaa maailman rauhaa  ;D

pumpkin

Lainaus käyttäjältä: Hope - 02/12/2008, 17:27:11
Heip!

Täällä 25v. rouva Hämeestä. Mies on ollut 2004 Eritreassa ja tänään tuli tieto, että loppukuusta lähtö A-maahan. Olo on surullinen ja onnellinen  ;) Seuraa mulle jää pitämään 2 koiraa sen aikaa kun mies turvaa maailman rauhaa  ;D

Tervetuloa Hope!

s^n^

Lainaus käyttäjältä: Hope - 02/12/2008, 17:27:11
Heip!

Tervetuloa porukkaan :)

Janica

Tervetuloa uusille. :)

Taateli

Tervetuloa Hope!

Dinasti

Moi!

Olen 33-vee rouvashenkilö Vantaalta. Mies ollut kohta kuukauden Afrikassa ensimmäisellä reissullaan. Ihan yksin en huushollia täällä pyöritä, apuna kaksi koiraa ja kissa  :)

Ulpu

Tervetuloa Dinasti ja kaikki muutkin uudet!  :)