Päävalikko

Yleinen *******venttiili

Aloittaja BB, 12/09/2005, 11:48:09

« edellinen - seuraava »

Marge

Joku v.tun idiootti paskiainen pölli kuntosalin pukuhuoneesta mun uudet farkut ja nahkavyön  :angry4: :angry5: :argue: :boxing: :cussing: :nuija:
Fear never fixed anything.

pumpkin

Lainaus käyttäjältä: Marge - 26/11/2008, 20:16:29
Joku v.tun idiootti paskiainen pölli kuntosalin pukuhuoneesta mun uudet farkut ja nahkavyön  :angry4: :angry5: :argue: :boxing: :cussing: :nuija:

Todella syvältä!  :violent1: :nuija:

KooKoo

Lainaus käyttäjältä: lonely - 26/11/2008, 21:06:50

Todella syvältä!  :violent1: :nuija:

Ei voi olla totta :o Onpa kyllä tosi törkeetä :angry5: :nuija:

rumin,mies syvästä etelästä

Olikos varahousut mukana?
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Marge

Lainaus käyttäjältä: rumin,mies syvästä etelästä - 26/11/2008, 22:20:31
Olikos varahousut mukana?

En mä onneks alushousuilla siellä kuntosalilla ollut  ;)

Mirka

Lainaus käyttäjältä: Marge - 27/11/2008, 09:03:26

En mä onneks alushousuilla siellä kuntosalilla ollut  ;)
Mitä ??? Eikö niin tehdä ???  ;D Sori. V*mäinen juttu, mut mua naurattaa tänään kaikki ::) :P

KFOR 11/04-11/05

Anki

Aika törkeä temppu Marge! :o :-X   Mitähän se varas meinaa niillä tehdä ???  Ihan kun et tunnistaisi jos joku kuntosalin jäsen tulis sua vastaan sun vermeissä....

Marge

Lainaus käyttäjältä: Anki - 01/12/2008, 09:13:06
Aika törkeä temppu Marge! :o :-X   Mitähän se varas meinaa niillä tehdä ???  Ihan kun et tunnistaisi jos joku kuntosalin jäsen tulis sua vastaan sun vermeissä....

Niin en siis ollut täällä paikallisella kuntosalilla, vaan Riihimäellä. Joten varmaan saa ihan rauhassa käyttää niitä  >:(

Anki

Lainaus käyttäjältä: Marge - 01/12/2008, 09:56:32
Lainaus käyttäjältä: Anki - 01/12/2008, 09:13:06

Niin en siis ollut täällä paikallisella kuntosalilla, vaan Riihimäellä. Joten varmaan saa ihan rauhassa käyttää niitä  >:(
Harmillista >:( >:(

rumin,mies syvästä etelästä

Maanantaina alkaa YT neuvottelut.  :'( :-X
Pääsisköhän tämmöinen ikäloppu ylipainoinen EX fasu vielä reissuun.
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla