Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Lilian

Tää on hieno foorumi, mutta kaikista mieluiten pitäisin sen miehen kuitenkin kotona, enemmän siitä on apua.

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: rumin,mies syvästä etelästä - 17/09/2008, 12:51:02
Viime viikolla just kävi niin että yhdelle emännällä sanoin et oisit aikanaan päästäny meneen,ei ois jälkeenpäin surkutella.
No mut nythän et keskustelekkaan ihmisten kanssa jotka ei ois kertaakaan "päästäneet" menemään... ::)

Kyllä ykskin kerta riittää reissussa... Ei sitä tarvi 2, 3 tai useampaa reissua siihen unelmiensa toteuttamiseen. Ei joka hemmetin missiota tarvi ravata läpi... ::)
Ad astra per aspera!

Anna

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 17/09/2008, 22:34:24
Lainaus käyttäjältä: rumin,mies syvästä etelästä - 17/09/2008, 12:51:02
Viime viikolla just kävi niin että yhdelle emännällä sanoin et oisit aikanaan päästäny meneen,ei ois jälkeenpäin surkutella.
No mut nythän et keskustelekkaan ihmisten kanssa jotka ei ois kertaakaan "päästäneet" menemään... ::)

Kyllä ykskin kerta riittää reissussa... Ei sitä tarvi 2, 3 tai useampaa reissua siihen unelmiensa toteuttamiseen. Ei joka hemmetin missiota tarvi ravata läpi... ::)

Amen :)

põder

Lainaus käyttäjältä: miranda - 16/09/2008, 16:41:51
Lainaus käyttäjältä: Lilian - 16/09/2008, 15:57:17
Samaa mieltä, rt-hommat pitäs kieltää lasten vanhemmilta, ainakin pienten.

En haluaisi edes kuvitella minkälainen miehistöpula olisi jos tou toteutui, varsinkin jos vielä nostaisi ikäraja  ::)
Se miehistöpula johtaisi ehkä lopultakin myös palkan ja päivärahojen nostoon...

KooKoo

Jos kaikki menee niin kuin suunnitellaan, niin lähtö on edessä ensi vuonna :) Mutta ikinähän asiat ei suunnitelmien mukaan mene...

Ninne

Ollaa miehen kans juteltu täst et lähtiskö hän uudestaa vai ei tulevaisuudes ni eipä hän lähtis ainakaa monee vuotee viel. Näin omien sanojensa mukaa... (: Kyl se on hyvä meiä suhteen takii jo et herra pysyis muutaman vuoden täällä enne ko lähtis minnekää. (:

anniinak

Meillä olis nyt sitte varmistumassa uusi reissu. Lähtö olis huhtikuussa ja kohteena se Afganistan.
Se on sitte menoa taas..  ;D

Anki

Lainaus käyttäjältä: Anniina - 10/11/2008, 15:27:13
Meillä olis nyt sitte varmistumassa uusi reissu. Lähtö olis maaliskuussa ja kohteena se Afganistan.
Se on sitte menoa taas..  ;D
Sun hymiöstä päätellen taidan uskaltaa onnitella! :D

anniinak

Kiitos onnitteluista.. Ihan mielenkiinnolla ootetaan kevättä..

Ämmä

Taasko ne lähettää huhtikuussa sinne jonku ylimääräsen porukan?

Onnittelut Anniiinalle! :D