Päävalikko

Hiljaiseloa..

Aloittaja jonna, 03/06/2005, 09:31:29

« edellinen - seuraava »

rapu

Nähhään viikon päästä! :hello:

PMP

Tämä tyttö lähtee nyt kentälle ja kohti Helsinkiä. Huomenna sitten rakkaan kanssa Prahaan. Pitää yrittää nyt työntää nää ikävät irtisanomisjutut pois mielestä ja nauttia lomasta... Palataan taas ensi viikolla!!! :)

Anki

Hyvää lomaa sulle PMP!! :D   

zatu

Mukavaa reissua sinulle PMP! :) Ja ravulle kanssa vähän myöhässä!
-memento vivere-

susakaro

Kirjoittelen vähänniinkuin jälkikäteen, mutta taas tuli pitempi tauko foorumilta.

Mihinkään en kuitenkaan katoa  ;D

Kiirettä ollut ja miehen kanssa lomailtu ja ja ja... koneella oloa on muutenkin ollut niin paljon, että en sitten ole  foorumille paljoa kerinnyt. Viikonloppuna nyt senkin edestä ;)

s^n^

Tämä läppäritön elämä aiheuttaa tätä hiljasempaa foorumikäyttäytymistä ja maanantaista torstaihin olen sitten pois valtioin rajojen sisältä. ;D

Kamomilla

Lainaus käyttäjältä: Jansku - 10/03/2008, 22:25:11
Lainaus käyttäjältä: Tara - 10/03/2008, 22:02:46
Lainaus käyttäjältä: Jansku - 10/03/2008, 21:04:39
Onko Kamomilla ja Räpätättärikin muuten lähtenyt  ???

Jos katsot jäsenlistaa, niin huomaat, että ei :)
Niinpäs onkin vielä paikalla.  :) Ovat vaan ollut ihan hiljaa.

Jep... aika hiljaa olen ollut kun niin paljon on nyt ollut muuta ajateltavaa. Ei nämä RT-asiat ole enää olleet kovin ajankohtaisia... ja toivottavasti ei ihan heti taas tulekaan ajankohtaisiksi... vaan eihän sitä koskaan tiedä  ;). Tässä hiljaiselon aikana ollaan ehditty muuttamaan ja minä olen ehtinyt vaihtamaan työpaikkaakin kahteen kertaan.

rumin,mies syvästä etelästä

Lainaus käyttäjältä: Kamomilla - 28/11/2008, 09:10:03
Lainaus käyttäjältä: Jansku - 10/03/2008, 22:25:11
Lainaus käyttäjältä: Tara - 10/03/2008, 22:02:46
Lainaus käyttäjältä: Jansku - 10/03/2008, 21:04:39
Onko Kamomilla ja Räpätättärikin muuten lähtenyt  ???

Jos katsot jäsenlistaa, niin huomaat, että ei :)
Niinpäs onkin vielä paikalla.  :) Ovat vaan ollut ihan hiljaa.

Ei nämä RT-asiat ole enää olleet kovin ajankohtaisia... ja toivottavasti ei ihan heti taas tulekaan ajankohtaisiksi... vaan eihän sitä koskaan tiedä  ;).
Aihanan RT asiat on ajankohtaista.Ja te EX lesket pystytte neuvomaan  nuorempia
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Marge

Tulee taas hiljaiseloa jossain vaiheessa, joten älkää huolestuko, en mä katoa lopullisesti  ;) Tää tietska temppuilee niin pirusti, että lähtee FujitsuSiemensille tarkempiin tutkimuksiin lähiaikoina. Ne ei ottaneet enää huoltoon tätä  ::)
Fear never fixed anything.

Lilian

Se ois 40minuuttia töitä jäljellä ja sitten alkaa viikon hiljaisuus täältä päästä  :hello: