Päävalikko

Kiitoksen paikka

Aloittaja point, 20/06/2004, 20:58:54

« edellinen - seuraava »

Tara

KIITOKSET kauniit Kuopion tytöille Kisulle ja Sarille matkalaisten virkistyksestä!  :D

Kisu

Kiitokset itsellenne myös! ;D

Oli todella kiva, kun kävitte ja teistä oli täällä iso apu sen sängyn siirrossa. :D Tervetuloa taas uudestaan ja vaikka pitemmällekin vierailulle, nythän vain käväisitte.. ;D

moilanensari

Oli ihana nähdä Tara, tervetuloa vaan uudestaa. Teil on ihana perhe koirineen kaikkineen.  ;D

Heli

Kiitos Susanna kahvista, mä piffaan sitte ens kerralla! :D
Oli mukava juttutuokio kanssasi! :)

soila

Erittäin Suuri Kiitos teille kaikille upeille rt-leskille tuestanne jolla olen jaksanut tämän ensimmäisen lomavälin edes jotenkuten.
Olette olleet U:n ohella t.o.d.e.l.l.a. tärkeässä asemassa pitämässä mua pystyssä.
KIITOS.
:)

Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.

Mirka

Lainaus käyttäjältä: soila - 15/06/2005, 18:26:41
Erittäin Suuri Kiitos teille kaikille upeille rt-leskille tuestanne jolla olen jaksanut tämän ensimmäisen lomavälin edes jotenkuten.
Olette olleet U:n ohella t.o.d.e.l.l.a. tärkeässä asemassa pitämässä mua pystyssä.
KIITOS.

Kaikki nojaa toisiaan vasten, niin kukaan ei pääse kaatumaan :)
Minä olen saanut suuren avun täältä ja toivottavasti joskus pystyn minäkin jotakuta auttamaan :)

KFOR 11/04-11/05

myy79

KIITOS.

tätähän varten me täällä olemme ja sitähän varten tämä foorumi on perustettu... :)
tuetaan toisiamme ja ollaan toistemme apuna.. ANYTIME...  ;D

IceQueen

KIITOS.

Hieno juttu, jos foorumista ja sen käyttäjistä on ollut iloa ja apua! :) Suuri työ ei siis ole ollut turhaa! :)

Ja ei muuta kuin jatkossakin vaan tänne purkamaan mielipahaa ja jakamaan iloja!  :D
Ad astra per aspera!

Tara

Jo etukäteen isot kiitokset myy79:lle ja Sarille  touhuilusta, joka helpottaa tosi paljon mun uupunutta oloa!  :D

Ja Pikelle etukäteen kauniit kiitokset ensi yöstä  ;)  :P  ;D

myy79

Lainaus käyttäjältä: Tara - 08/07/2005, 14:44:53
Jo etukäteen isot kiitokset myy79:lle ja Sarille  touhuilusta, joka helpottaa tosi paljon mun uupunutta oloa!  :D

Ja Pikelle etukäteen kauniit kiitokset ensi yöstä  ;)  :P  ;D

kiittele vasta huomenna, jos on aihetta... ;)  :D mutta olkaatten hyvät, anytime...