Päävalikko

Loma IV

Aloittaja IceQueen, 25/03/2008, 21:06:30

« edellinen - seuraava »

lasinainen

;) tänään myös.. ;D

zatu

;D

Ihanaa lomaa!
-memento vivere-

s^n^

Oikeis mukavaa lomaa vaan kaikille.  ;D ;D

Lilian

miranda

Ylihuomenna....  ;D

Lilian

;D Kone on laskeutunut ;D

Lilian

Sinne se loma taas meni. Eilen oli ihan hyvä fiilis, seuraavaan lomaan ei ole kuin kaksi viikkoa, mutta tänä aamuna kun auton starttasin niin radiosta pärähti Herra Ylpön laulu " sinä olet niin kaukana, toisessa maassa, se repii mieleni...." :'( Kyyneleethän siinä silmään tuli, ei voinu minkään.

Muoks. Olin laskenut väärin, viimeisen loman ja kotiutumisen väli onkin viisi viikkoa ei kuusi ;D

PMP

Lainaus käyttäjältä: Lilian - 24/09/2008, 08:46:42
Sinne se loma taas meni. Eilen oli ihan hyvä fiilis, seuraavaan lomaan ei ole kuin kaksi viikkoa, mutta tänä aamuna kun auton starttasin niin radiosta pärähti Herra Ylpön laulu " sinä olet niin kaukana, toisessa maassa, se repii mieleni...." :'( Kyyneleethän siinä silmään tuli, ei voinu minkään.

Muoks. Olin laskenut väärin, viimeisen loman ja kotiutumisen väli onkin viisi viikkoa ei kuusi ;D

Meillä kans 2 viikkoo enää viimeseen lomaan, sitten 4 viikkoo oikeeseen kotiutumiseen kun mies jää sen 8.11 jälkeen viikoks vielä etelään pyörimään. Kyllä tää äkkiä menee!! Joo, toi Ylpön laulu.. Mä en pysty kans kuuntelemaan sitä enää. Vaihdan kanavaa jos se tulee radiosta..

Lilian

Joo, ois vissiin pitäny vaihtaa kanavaa. Mut toisaalta halusin kuulla sen, masokisti ;)

Tinsku

Viimeinen loma takana... 6 viikkoa jäljellä, meilläkään ei kotiudu rotaatiopäivänä vaan jää vielä viikoksi pyörimään nurkkiin  ;)