Päävalikko

Rauhanturvaajakaverit

Aloittaja susakaro, 10/10/2005, 16:35:52

« edellinen - seuraava »

Paso

Lainaus käyttäjältä: Tara - 23/05/2006, 14:38:37
Lainaus käyttäjältä: El Comandante - 23/05/2006, 14:36:24
Kyllä varafasset on valtion testaamia ja valitsemia kaikki.

Mä en kyllä luottaisi pelkästään tuohon.
Joten taidan reissut pärjätä kuitenkin vaan omillani :)

Pida nyt kuitenkin asia mielessa jos tarvis kuitenkin tulee  ;) Jaaa.. mikas mun motto olikaan?

<------------------------------------------------------------
UNTAG1989-90, UNPROFOR1992-93, UNPROFOR1993-96, IFOR1996, SFOR1997, ECMM1999, UNMIK2000-04, ONUB2005-07, UNIFIL2007-08, EUMM2008-

Anki

Pääsin taas viikonloppuna tapaamaan kaks miehen rt-kavereista, mukavia tyyppejä molemmat mutta silti niin erilaisia  kun mitä olin kuvitellut heidän olevan :)
Aina on tosiaan mukava saada kasvot semmoisille nimille josta on kuullut paljon ja melkein tuntuu siltä että tuntee itsekkin....

Maya

Lainaus käyttäjältä: Anki - 19/12/2006, 11:58:30
Pääsin taas viikonloppuna tapaamaan kaks miehen rt-kavereista, mukavia tyyppejä molemmat mutta silti niin erilaisia  kun mitä olin kuvitellut heidän olevan :)
Aina on tosiaan mukava saada kasvot semmoisille nimille josta on kuullut paljon ja melkein tuntuu siltä että tuntee itsekkin....
Mä olen vieläkin ihan sekaisin nimistä ja kasvoista vaikka oon nähnytkin!  :P No kaks sentään tunnistan ja tiedän nimeltä jos kadulla törmään, tosin saattaa nekin nimet mennä vielä väärinpäin!  :-X

Heidi82

Tänään tulee viikonlopuksi pari miehen rt-kaveria,kovasti mies oottaa että näkee reissu kavereitaan :)

miranda

On rikkaus saada mahdollisuus tutustua niin paljon uutta ihmisiä. Ei pelkästään suomalaisia.

Olimme Slovakiassa kaks päivää yhden perhen luona, ja nöyrästi myönnän että parempi vastaanotto en ole ikinä saanut, meidän kaks päivää oli tarkasti suunniteltu ja sekä mies että hänen vaimonsa oli niin ihania ihmisä.

Olemme myös saanut kutsun Irlantiin, toivottavasti pääsemme joskus lähtemään sinnekin  ;D.

s^n^

Meillä käy nykyään aika usein Hn rt-kavereita.. Ihan kivoja tyyppejä ovat kaikki.. Kuulemma yks kutsu Slovakiaankin olis, jos jaksais lähteä. :D

Lilian

Meillä on jo kutsut Irlantiin ja Ruotsiin.

PMP

Onko kenenkään mies menossa viikonloppuna Himokselle?? Siellä on pojilla vissiin joku tapaaminen.

IceQueen

Mites nykyisin, pitääkö miekkoset paljon yhteyttä RT-kavereihnsa? Exällä taitaa edelleen olla kerran kesässä tapaaminen rt-kavereiden kanssa. :)
Ad astra per aspera!

Ulpu

J:lla on ekalta reissulta yksi kaveri, jonka kanssa pitää yhteyttä tai pidetään perheinä yhteyttä nykyään, hänen vaimonsa on ihana tyyppi ja kaksi kivaa pikkupoikaakin heillä on. Muita kavereita ei ole jäänyt. J ei ole kovinkaan sosiaalinen, joten siinäpä syytä varmasti ja on tämä Kosovon reissulta jäänyt kaverikin tainnut olla aktiivisempi osapuoli, mutta hyvä niin. Ja asuvat Keski-Suomessa, joten meidän epäsosiaalisten on ollut helppo kesäisin tavata, kun ollaan mökillä. Katsotaan nyt jääkö tältä reissulta kavereita.