Päävalikko

Loma IV

Aloittaja IceQueen, 25/03/2008, 21:06:30

« edellinen - seuraava »

lasinainen

ens keskiviikkona taas tulee!!!  :-*

miranda

Y-l-i-h-u-o-m-e-n-n-a!  :jipii: :laughing9: :love3: :woohoo:

Mary

^ älä muuta sano ja kaks viikkoo yhdessä!!   :-*

lasinainen

Lainaus käyttäjältä: Mary - 21/07/2008, 17:23:47
^ älä muuta sano ja kaks viikkoo yhdessä!!   :-*

voih.. tuo olisi ihanaa mutta kyllä se viikkokin riittää tähän hätään. eli ylihuomenna <3

PMP

Tää loma meni ihan liian äkkiä.. Iltapäivällä pitää ukko viedä taas kentälle ja kohti Helsinkiä.. Vituttaa jo valmiiks jäädä taas yksin... Noh, 3 viikkoo taas vaan väliä onneks. :'(

lasinainen

tänään!! ;D

zatu

Hauskaa lomaa! :D
-memento vivere-

Anna

Sinne män  :-[, pääseköhän ne tällä kertaa perille asti? Ei se tunnu yhtään sen kivemmalta, vaikka tää pätkä on pätkistä lyhyin, kolme viikkoa ja vaikka se on viimeinen. Tyhjää.... :-\

justiina

Mua alko jo tänään jännittää ku tajusin, että seuraavaan lomaan on enää kolme viikkoa. Seittemän viikkoa ku on jo täs ootellu, ni kolme viikkoa kuulostaa aika lyhyeltä. Onkos nuo lennot Kosovostakin noin usein myöhässä, vai koskeeko noi kirjotukset muita mestoja? Mä voin luvata, että kymmenen viikon odotuksen jälkeen käyn vaikka itte hakemassa sen miehen kotiin, jos lento uhkaa möhästyä! ;)

zatu

Lainaus käyttäjältä: justiina - 29/07/2008, 21:31:24
Onkos nuo lennot Kosovostakin noin usein myöhässä, vai koskeeko noi kirjotukset muita mestoja? Mä voin luvata, että kymmenen viikon odotuksen jälkeen käyn vaikka itte hakemassa sen miehen kotiin, jos lento uhkaa möhästyä! ;)

Jutut isommista myöhästymisistä koskevat Afganistania, joten älä huoli. :)
-memento vivere-