Päävalikko

Jurrinurkkaus V

Aloittaja Janica, 14/07/2007, 18:30:47

« edellinen - seuraava »

IceQueen

Mulla oottaa jääkaapissa yks Smirnoff Ice, et lapsukaiset nukahtaa... ;D Sit saa mami hakee yhden namin juoman. ;)
Ad astra per aspera!

Marge

Tänään pitäis taas jaksaa... Ei tällä iällä enää jaksa kahta viikonloppua peräkkäin  ;)
Fear never fixed anything.

Janica

Mulle iskettiin eka olut jo ennen puolta päivää tassuun!  ;D

Tosin tissutteluna menee, kohta vasta aukeaa päivän kolmas. ;) Tällainen hidas tahti sopii hyvin mulle.

Marge

Lainaus käyttäjältä: Marge - 26/04/2008, 10:15:46
Tänään pitäis taas jaksaa... Ei tällä iällä enää jaksa kahta viikonloppua peräkkäin  ;)

No ei sit tarvinnutkaan. Tyttö tuli kipeeks ja mies töissä. Syömään ja vähän terassille pääsin kuitenkin ja autolla kotiin  :)
Fear never fixed anything.

Lainaus käyttäjältä: Marge - 26/04/2008, 10:15:46

Sinun täytyy olla sitten jo aika vanha.  ;D
Rauha tarvitsee tekijänsä - Suomen Rauhanturvaajaliitto ry

Krisse

Yritän tässä vähän nostattaa tunnelmaa juomalla lonkeroa ja kuuntelemalla musiikkia. Pitäisi nimittäin lähteä käymään tänään vielä baarissa.. ::)

myy79

Onpas vajonnu tää alas..  :o

Joo, siideri korkattu. Tänää vois saunareissulla istua terassilla ja nauttia alkaneesta kesästä..  :-* Huomenna sään salliessa käydään terassilla kaupunkireissulla..  8)

Janica

Vähän niin kuin menojalkaa vipattaisi... J olis kans mielellään terassille lähdössä muttei kukaan lähde meidän kans. :( Pah. :(

minttukoo

Hanapakkaus Devil's Rockia lasissa, ompas yllättävän hyvää valkkaria :P

minttukoo

Lainaus käyttäjältä: Minttu - 21/06/2008, 21:34:55
Hanapakkaus Devil's Rockia lasissa, ompas yllättävän hyvää valkkaria :P

Oompas fiksusti kirjottanu, ei siis koko hanapakkaus siellä lasissa ollut ;) ;D

Nyt maistelen Olvin greippilonkeroa ja on muuten pahaa  :P