Päävalikko

Jurrinurkkaus V

Aloittaja Janica, 14/07/2007, 18:30:47

« edellinen - seuraava »

rapu

Lainaus käyttäjältä: s^n^ - 01/03/2008, 14:30:38
Lainaus käyttäjältä: Jartsa - 01/03/2008, 09:23:50
Juoppo keksii aina tekosyyn...  ;D

No joo'o..  ;D Mistä ensin se juoppo löydetään?

Meinasin sanoa samaa, lesket kun on tunnetusti kamalia ryypiskelijöitä ;D

Jutta

Lainaus käyttäjältä: Jartsa - 01/03/2008, 09:23:50
Juoppo keksii aina tekosyyn...  ;D

Niinpä. Nyt kun perjantain kaksi juomaa ja eiliset pari viinilasillista on juotu, voisin hyvällä mielellä vaikka pitää taas tipattoman maaliskuunkin. Mä kun oon niin superjuoppo  ;D

IceQueen

Tänään ihan yks vaan... seuraavaks sit leskien pippaloissa useempi siideri. ;D
Ad astra per aspera!

Janica

Crowmoor, päivän pelastaja.  ;D

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Janica - 07/03/2008, 21:43:33
Crowmoor, päivän pelastaja.  ;D
Samma här! ;) Ja se harmaa eli extra dry :-*
Ad astra per aspera!

zatu

Uudet Ecussonit ei ole vieläkään tullut Alkoihin.. No mutta ehkei saunasiideriä niin kovasti tarvitakaan, kun on sentään punaviiniä ja cavaa. ;D

Pistäiskös elämän risaikseksi, ja ottaisi heti lasillisen viiniä kaupasta tultua... :P
-memento vivere-

Anki

Pitkästä aikaa ehdin hieman vierailla täällä joten sen kunniaksi lasissa lilluu Fairview, uus punkkututtavuus joka ainakin näin aluksi maistuu oikein hyvälle :P

Anki

Oonkohan aivan törkeä jos juon tota Fairviewtä ihan yksin kun mies näköjään on jumiutunut sinne baariin???

Jansku

Tänään läksiäisten viettoa muutaman koulukaverin kanssa mun luona :occasion14: ja on jopa opiskelijabileet metropolissa tänään...sinne haalarien joukkoon olis tarkotus mennä sit myöhemmin.  ;D

Kinttunen

Huomenna on firman junioribileet (alle 40v.)  ;D Tosi mukava ja rento porukka kasassa, ollaan menossa saunomaan, syömään ja tottakai nestetasapainosta pidetään hyvää huolta.  ;)

Lauantaina mut tavoittaa tuolta darra-ketjusta.  ;)

Ota riski, rakastu rauhanturvaajaan!