Päävalikko

Jurrinurkkaus V

Aloittaja Janica, 14/07/2007, 18:30:47

« edellinen - seuraava »

Suttura

Lainaus käyttäjältä: Pike - 19/01/2008, 15:37:22
Lainaus käyttäjältä: lapamato - 19/01/2008, 13:29:01
Eilen on testattu aulitätidrinkki, joka oli ihan hyvänmakuinen ja itsemurha-niminen drinkki, joka maistui aivan theramediltä, en tod. suosittele.
Vieläkö tällasiakin on olemassa! Mä luulin, et et nää jäi sinne 80-luvun baareihin ja nyt elettäis enemmän tätä aikaa.  ;D Tosin onhan se erittäin kuiva suomalainen valkoviini edelleenkin alkon myydyin tuote, jota en pysty ymmärtämään.  :-X

Sitä menee booleihin niin paljon  ;)

TanjaL

Pikkasen punkkua ja siideriä.. ihan vaan lauantai-illan ratoks  ;)

myy79

meil valkkarii ja siideriä..  ;D ja vois ehkä ottaa vähä dooleystaki..  :P

Maya

Mulla on vaaleanpunaista juomaa  ;D Mä en oikeen saanut mieheltä irti, että mitä se oli, mutta ihanan hempeetä. Aattelin vähän rentoutua, kun on pikkusen raskasta ollut ja pää ihan pehmee kaikesta verotuksista ja indekseistä...nyt hyvä tyhjentää aivot maanantain tenttiä varten.  :P

Kinttunen

Lainaus käyttäjältä: Maya - 26/01/2008, 20:51:31
Mulla on vaaleanpunaista juomaa ;D Mä en oikeen saanut mieheltä irti, että mitä se oli, mutta ihanan hempeetä. Aattelin vähän rentoutua, kun on pikkusen raskasta ollut ja pää ihan pehmee kaikesta verotuksista ja indekseistä...nyt hyvä tyhjentää aivot maanantain tenttiä varten. :P

Joo-o...kummasti kuulostaa tutulta.  ;D Joskus eka vuonna sitä tyhjennettiin aivot maanantain, tiistain, keskiviikon, varsinkin torstain sekä tietenkin perjantain tenttiä varten.  ;) ;D

Ota riski, rakastu rauhanturvaajaan!

Tintsu

Mä kans perjantain kunniaksi avasin sidukan! Hyvältä se maistuu. Mulla menee alkoholi treenin jälkeen aina jalkoihin. Kohta konttailen tai ryömin kotona ;D
-Kyllä se siitä!

Heidi82

Täällä kans saunasiideri korkattu :)

zatu

Lainaus käyttäjältä: Heidi82 - 01/02/2008, 20:49:34
Täällä kans saunasiideri korkattu :)

Ja täällä, mutta tuskin sillä jurriin asti pääsee. ;D Ei ole kuin yksi.
-memento vivere-

s^n^

Anoppikokelaan kans otettiin saunakaljat.. Nyt mua oottelee jääkaapissa kyyyylmä siideri.  ;D

Katja

Santtu tölkki napsahti äskö. Hyvältä maistuu.  ;)