Päävalikko

Jurrinurkkaus V

Aloittaja Janica, 14/07/2007, 18:30:47

« edellinen - seuraava »

s^n^

Lainaus käyttäjältä: Jartsa - 05/01/2008, 13:47:18
Ja joku ei sitten tietenkään näpytellyt tunnuslukuaan miljoonatsiljoona kertaa väärin?  ;)

Väitti mun korttia vialliseks ja päätti ottaa mun kortin itelleen kun olin kerinny kerran näppäillä tunnusluvun.. Shit happens. :D

everevil

Pitäisköhän mun vallan heittäytyy hurjaks ja ottaa siiteri tänään, pääsis kerranki tännekin  ;D

Jartsa

Lainaus käyttäjältä: everevil - 05/01/2008, 19:53:44
Pitäisköhän mun vallan heittäytyy hurjaks ja ottaa siiteri tänään, pääsis kerranki tännekin  ;D

Et sitten rupee riehumaan...  :)

Tintsu

Mies "MUISTUTTELI" mulle, että on hänen 10vkon alhaalla olon jälkeen viinakaappi tyhjentynyt. Kyseli, että ootko kestittänyt kaikki typyt.... En ollut, vaan itse join! ;D

Nyt sit ostin kaupasta siideriä, niin ei tuu "sanomista"  ;D ;D ;D

-Kyllä se siitä!

Krisse

Oon tässä illan mittaan nautiskellut muutamia viinilasillisia, ja äsken leikkasin miehekkeen tukan. Tuli kuulkaas paljon parempaa jälkeä kuin yleensä, kun olen leikannut ilman noita rentouttavia. 8)

Krisse

Lainaus käyttäjältä: Pike - 05/01/2008, 20:40:56
Lainaus käyttäjältä: Krisse - 05/01/2008, 20:39:27
Oon tässä illan mittaan nautiskellut muutamia viinilasillisia, ja äsken leikkasin miehekkeen tukan. Tuli kuulkaas paljon parempaa jälkeä kuin yleensä, kun olen leikannut ilman noita rentouttavia. 8)

Pitäisköhän munkin joskus kokeilla.  ;D Mitähän asiakkaat tuumisivat.  8)

Kannattaa kokeilla. Pikkupullo sinne kampaamon takahuoneeseen. Rohkeimmat asiakkaat voisivat tuoda itse juomat mukanaan. ;D

Tintsu

Lainaus käyttäjältä: Pike - 05/01/2008, 20:15:00
Lainaus käyttäjältä: Tintsu - 05/01/2008, 20:11:38
Mies "MUISTUTTELI" mulle, että on hänen 10vkon alhaalla olon jälkeen viinakaappi tyhjentynyt. Kyseli, että ootko kestittänyt kaikki typyt.... En ollut, vaan itse join! ;D

No olipas se nyt oikein inventaarion tehny. Päiväysvanhoiks menisvät, ellei joku huolehtis vanhojen juonnista.  Ja janoissaankos sitä pitäis naisten kotirintamalla olla?  ;)

Ja siis mähän vietin vielä aikaani kotona viikonloppuisin tissutellen ja leskien seurassa  ;D Enkä edes ollut missään viihteellä riekkumassa
-Kyllä se siitä!

Tintsu

Tänään kaupassa siidereitä vertaillessani huomasin, että nämä uudet pullot ovat 0,45 l ja maksavat enemmän kuin vanhat 0,5l pullot. Laskin äkkisiltään, että hintaa on tullut siiderin litrahintaan noin 13%. Pitää äkkii  lähtee ostaa vanhat pullot pois kaupoista! :P
Onks tää tätä valtion viinapolitiikaa?!?
-Kyllä se siitä!

everevil

Lainaus käyttäjältä: Pike - 05/01/2008, 20:06:14
Lainaus käyttäjältä: Jartsa - 05/01/2008, 20:04:33
Lainaus käyttäjältä: everevil - 05/01/2008, 19:53:44

Et sitten rupee riehumaan...  :)
No nyt Eve ei avaa sitä yhtäkään!  ;) Ihme moralijoitsijoita nuo miehet.  Aina nalkuttavat naisten juomisesta.  ;) ;D
No pahkeinen teidän kanssanne.. Pitääkö mun ottaa rohkasuks toinenkin tuopillinen, ehdin jo yhden kumoamaan.. Kuplavettä nimittäin :D

everevil

Lainaus käyttäjältä: Pike - 05/01/2008, 20:40:56
Lainaus käyttäjältä: Krisse - 05/01/2008, 20:39:27

Pitäisköhän munkin joskus kokeilla.  ;D Mitähän asiakkaat tuumisivat.  8)
Mie voin tulla Pike koekaniiniks :D Jos lupaat ja vannot, ettei mikään ylimääräinen irtoa samalla, hiuksia lukuun ottamatta  ;D