Päävalikko

Kamerat, videot, ipodit ym härvelit

Aloittaja Annukka, 22/05/2007, 21:05:43

« edellinen - seuraava »

yama

Sattuisko kellään olemaan Olympus SP-550 UZ tai 560 digikameraa? Tuota himoitsen itelleni joululahjaks! Kokemuksia ym. kantsiiko ostaa.

BB

Lainaus käyttäjältä: yama - 12/12/2007, 21:32:34
Sattuisko kellään olemaan Olympus SP-550 UZ tai 560 digikameraa? Tuota himoitsen itelleni joululahjaks! Kokemuksia ym. kantsiiko ostaa.

No eihän sitä nyt kannata ostaa, jos sen kerta saa joulupukilta joululahjaksi...  :icon_rendeer:

yama

Lainaus käyttäjältä: BB - 13/12/2007, 13:18:59
Lainaus käyttäjältä: yama - 12/12/2007, 21:32:34

No eihän sitä nyt kannata ostaa, jos sen kerta saa joulupukilta joululahjaksi...  :icon_rendeer:

No taitaa se joulupukki istua tässä... :)

yama

Eiks kukaan omista digijärkkäriä??? ??? Suosituksia. Mie en osaa päättää, mikä ois hyvä....

everevil

Lainaus käyttäjältä: yama - 14/12/2007, 15:25:16
Eiks kukaan omista digijärkkäriä??? ??? Suosituksia. Mie en osaa päättää, mikä ois hyvä....

Sitten kun miusta tulee iso ja rikas, meille muuttaa Canonin 400d.  ::) Mut viisaammat kertokoot niitä järkeviä suosituksia :D

yama

Lainaus käyttäjältä: everevil - 14/12/2007, 15:29:32
Lainaus käyttäjältä: yama - 14/12/2007, 15:25:16

Sitten kun miusta tulee iso ja rikas, meille muuttaa Canonin 400d.  ::) Mut viisaammat kertokoot niitä järkeviä suosituksia :D

Tota miekin oon katellut, mutta en tiedä oonko vieläkään tarpeeksi iso ja rikas! ;)

IceQueen

Mä haluun Wiin! ;D Ja siihen sen Zelda pelin! ;D

Juu... liityin just "Heiminualapsettaa" kerhoon! ;D
Ad astra per aspera!

yama

Taas vaíhtui kameramalli tänään, kun Gigantissa kävin pyörähtämässä.  :-\

susakaro

Mulla on Niconin D40 ja tykkään hirmuisesti  :D

ainut havaittu huono puoli on se, ettei näytössä saa zoomattua kuvaa tarkemmaksi

yama

Entäs Canon PowerShot S5 IS? Onko kellään?  Tämä on nyt vahvoilla hankinnassa!  :)