Päävalikko

Kaiken maailman linkkejä

Aloittaja Kisu, 11/06/2005, 18:08:53

« edellinen - seuraava »

zatu

TÄMÄ on jännä! Testaa, kumpi aivopuolisko hallitsee. Kumpaan suuntaan tanssija pyörii?

Mulla myötäpäivään.
-memento vivere-

IceQueen

Aika jännä... mulla pyörii vastapäivään. ;D
Ad astra per aspera!

yama

Kellon suuntaan menee, mutta jos luen sivulla olevaa tekstiä niin silloin vaihtaa suuntaa.... :)

zatu

Lainaus käyttäjältä: yama - 23/11/2007, 11:27:26
Kellon suuntaan menee, mutta jos luen sivulla olevaa tekstiä niin silloin vaihtaa suuntaa.... :)

Joo, mullakin rupesi vaihtelemaan suuntaa.

Taitaa olla ennemminkin optinen harha kuin mikään aivopuoliskotesti. :D
-memento vivere-

pumpkin

Minullakin pyöri myötäpäivään, mutta kun luin selityksiä, niin vaihtoi suuntaa, voisiko se silti olla aivopuolisko testi, koska kun lukee englantia, joutuu keskittymään ajattelemaan eritavalla ja silloin tulisi vasen aivopuolisko vallitsevaksi...

s^n^

Kyllä se myötäpäivään kieppu.. :D

Katja

Lainaus käyttäjältä: lonely - 23/11/2007, 12:03:12
Minullakin pyöri myötäpäivään, mutta kun luin selityksiä, niin vaihtoi suuntaa, voisiko se silti olla aivopuolisko testi, koska kun lukee englantia, joutuu keskittymään ajattelemaan eritavalla ja silloin tulisi vasen aivopuolisko vallitsevaksi...

Tää on kyllä jännä.. Mulla pyöri myötäpäivään ensin. Sit kun luin tätä foorumia pikkuikkunassa, et noi tanssijan jalat näkyy kuitenkin tuossa pyörimässä, sillon vaihto suuntaa. Foorumi pois, nii jäi vastapäivään tanssimaan. Silmät kiinni ja taas pyöri myötäpäivään.  ;D  Sit siinä katellessa se vähänväliä muutti suuntaa. Oon kyllä esim. molempikätinen, niin kai molemmat puoliskot hallitsee jonkunverran..

susakaro

Lainaus käyttäjältä: yama - 23/11/2007, 11:27:26

sama mulla. mielenkiintoista  ;D

Jartsa

Mulla pyöri ensin myötä- ja sitten vastapäivään kun aikani jalkoja tuijotin... Sit taas takaisin kun aikani tuijotin... Luulenpa, että tuo vaihtaa itse suuntaa aika ajoin... Meitä huijataan.  :D

Jartsa

No mäkin niitä jalkoja tillotin ja sillon se just vaihtoi... No, mene ja tiedä.

Mihis suuntaan tuo Piken sulkapallo teidän mielestä pyörii?  :)