Päävalikko

Esittelyt

Aloittaja IceQueen, 01/09/2005, 22:19:59

« edellinen - seuraava »

Maya

PMP ja Mary tervetuloa mukaan ja täältä löydätte varmasti tukea ja apua kaikkeen mahdolliseen. On huomattu lesket tietää aina kaikesta kaiken  ;D  ;)

Ja porukkaa on ympäri suomea joten varmasti löytyy ainakin lähistöltä ihan livenäkin tavattavia ihmisiä :)

Hyvä kun löysitte tänne täällä aika kuluu nopeammin  :)

s^n^

Yhdyn Mayan sanoihin. :)

Meitä on täällä eri-ikästä ja olosta ihmistä, eri puolilta tätä pientä maalänttiä. :D

Ja aika täällä tosiaan kuluu nopeesti, aina kun löytää jonkun joka kuuntelee sitä avautumista kun oikein ottaa kaaliin.  :)

rapu

Tervetuloa mukaan joukkoon mahtavaan!

Tämä on siitä ihmeellinen paikka, että kun lukee muiden tarinoita, ajatuksia ja tunnelmia, niin tajuaa ettei todellakaan ole ajatustensa kanssa yksin!
Ja jos on paha mieli, antaa tulla vaan. Ja jos liitelee pää pilvissä, niin sekin on sallittua ;)

Heidi82

Tervetuloa mukaan :)...Varoituksen sana tämä foorumi on todella addiktoiva ;D

Lilian

Täällä uusi kohtalo toveri. Mulla tismalleen sama tilanne kuin PMP:llä. Eli mies lähtee 8.11 Kosovoon ja tuo sinun kirjoituksesi oli kuin itse olisin kirjoittanut, ihan tippa tuli linssiin kun sitä luin, itku on tosiaan aikas herkässä tällähetkellä. Mä jaksoin tosi hyvin ton rotaatio koulutuksen, mut kun mies tuli sieltä kotiin ni sit iski todellisuus et kohta hän OIKEESTI LÄHTEE.

Minäkin sain tietää tästä foorumista kotijuhanista, tosi hyvä et tämmönen on perustettu, kun tuota vertaistukee on aika vähän. Mulla on yksi kaveri jonka puoliso on ollut Kosovossa, tosin viisi vuotta sitten.

Pieni esittely: Olen 31v, kahden tytön äiti (4v ja 1v5kk).

Eniten mä pelkään tässä tulevassa vuodessa esikoisen ikävöimistä, sillä se jos mikä sattuu kun näkee oman lapsen surun. Toisaalta olen onnellinen että meillä on lapset, sillä yksin tämän kestäminen voisi olla rankempaa...ehkä! Mies on normaalistikin paljon poissa kotoa eli ollaan totuttu olemaan keskenämme,mutta on tämä kuitenkin aivan eri asia. Onneksi näiden lasten kanssa aika kuluu kuin siivillä, ei ole hirveästi aikaa pohdiskella ikävää.

minttukoo

Tervetuloa mukaan PMP, Mary ja Lilian. Täällä voi purkaa pois pahaa oloaan ja myös hehkuttaa sitä maailman parasta miestä  :-* (Uskokaa pois, sekin aika tulee ;))

Rohkeasti vain kirjoittelemaan!

s^n^

Lainaus käyttäjältä: Minttu - 29/10/2007, 12:01:05
Tervetuloa mukaan PMP, Mary ja Lilian. Täällä voi purkaa pois pahaa oloaan ja myös hehkuttaa sitä maailman parasta miestä  :-* (Uskokaa pois, sekin aika tulee ;))

Rohkeasti vain kirjoittelemaan!

Komppaan Minttua.. :D

Maya

Lainaus käyttäjältä: Lilian - 29/10/2007, 11:57:48
Eniten mä pelkään tässä tulevassa vuodessa esikoisen ikävöimistä, sillä se jos mikä sattuu kun näkee oman lapsen surun. Toisaalta olen onnellinen että meillä on lapset, sillä yksin tämän kestäminen voisi olla rankempaa...ehkä!
Se lapsen ikävä on vaikeeta, mutta hyvin se menee usko pois. Ja täällä saat purkaa omia tuntoja kun kotona jaksat auttaa lasta jaksamaan. Ja tosiaan mä olen samaa mieltä, että toisaalta oli helpompaa kun on lapsia niin se elämä pyörii siinä arjen ympärillä niin aika kuluu nopsaa eteenpäin :) Tervetuloa joukkoon mukaan. :)

Lilian

En ole mikään kovin taitava tän tietokoneen kanssa, joten olen ihan huuli pyöreenä täällä.  :o
No kaipa nää mun viestit tulee näkyviin.

PMP, aiot vissiin lähtee saattamaan rakastasi lentokentälle. Mä jätän sen väliin, kun on noi tytöt ni en viitti niitten takia lähtee ja toisekseen mä en haluu lähtee sinne vetistelemään. Voi että se päivä on niin pelottavan lähellä... :'(

Kiitos Minttu ja Maya.

s^n^

Lainaus käyttäjältä: Lilian - 29/10/2007, 12:15:44
En ole mikään kovin taitava tän tietokoneen kanssa, joten olen ihan huuli pyöreenä täällä.  :o
No kaipa nää mun viestit tulee näkyviin.

Usko pois kaiken oppii ja tänne addiktoituu.. :D