Päävalikko

Esittelyt

Aloittaja IceQueen, 01/09/2005, 22:19:59

« edellinen - seuraava »

zatu

Tervetuloa Santra! :)
-memento vivere-

s^n^

Santralle tervetulotoivotus.. :)

Anki

Tervetuloa tänne Santra :D

Heidi82

Tervetuloa Santra :)

everevil

Tervetulotoivotukset Santralle täältäkin :)

Ella

Moi! Toivottavasti sovin joukkoon, olen näes vähän erilailla "sotkeutunut" tähän RT "leski" (miten muuten tuon sana saa vaihdettua profiilista? Se kun ei ehkä kuvaa parhaiten omaa tilannetta..) asiaan.. Olen meinaa yksi niistä, joka on löytänyt elämänsä rakkauden siellä kentällä ja palannut hänen perässään takaisin Suomeen 16 ulkomailla asutun vuoden jälkeen.. Tässäpä sitä ollaan oltu yhdessä kohta 7 vuotta ja tällä hetkellä jo  leikki-ikäinenkin on tullut elämään mukaan. RT kuuluu kuitenkin elämäämme, miehellä kun on kavereita / tuttuja jäänyt niiltä ajoilta ja vaikka ei itse tuon reissun jälkeen ei ole toiselle matkalle lähtenyt, ollaan näitä kavereita seurailtu. Tuonkin takia innostuin tässä muuan kuukausi sitten, kun työpaikalleni tuli yksi RT-leskien jäsen ja kertoi tästä foorumista. .ja tässä sitä nyt itsekin ollaan :)

zatu

Tervetuloa vain, Ella. :D Kyllähän tänne erilaisia näkökulmia mahtuu. Profiilissa lukeva "leskirukka" on viestimäärää osoittava status, eikä sitä saa vaihdettua.
-memento vivere-

susakaro

Tervetuloa Ella  :D

virve

Tervetuloa uusille 

Eepi

Hei!

Toistaiseksi en vielä ole leski, mutta tulossa on sekin aika. Olen siis ottamassa pehmeää laskua ja siksi tänne rekisteröidyin. Mutta tässä hieman faktaa.

- itse olen 27v ikuinen työssäkäyvä opiskelija  ::)
- mies 34v, 3 kertaa joukoissa ollut; -93 Libanon, -94 Unkari ja -03 Makedonia
- uusi reissu syksyllä 2008 ( tulee olemaan ensimmäinen kokemus meikäläiselle )
-Etelä-Pohjanmaalla asustellaan ihan vaan kaksistaan  :)

Olen vielä vähän tuore näiden keskustelupalstojen kanssa mutta eiköhän harjoitus tee aikanaan mestarin tässäkin asiassa  ;D