Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: zatu - 15/04/2005, 14:01:21
Ja raskaus olisi mielestäni ihan kelvollinen syy ottaa katkotkin.  ::)
Niin kyllä ois mun mielestänikin...
Ad astra per aspera!

zatu

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 15/04/2005, 14:09:03
Lainaus käyttäjältä: zatu - 15/04/2005, 14:01:21
Ja raskaus olisi mielestäni ihan kelvollinen syy ottaa katkotkin.  ::)
Niin kyllä ois mun mielestänikin...

Mitä mieltä mahtaa sitten miehet olla...  ::)
-memento vivere-

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: zatu - 15/04/2005, 14:16:13
Mitä mieltä mahtaa sitten miehet olla...  ::)
Meillä oli ainakin sitä mieltä, ettei ole mitään syytä maailmassa, et miks ottais katkot rt-reissusta... ::) Pitääkin tänään kysyä, et mikäs on mielipide tällä hetkellä. ;D
Ad astra per aspera!

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Tehotypy - 15/04/2005, 16:34:37
Minä olen sitä mieltä, että ei tarttis ottaa, mutta luulen, että tässä asiassa isäntä EI kunnioittas mun toivettani  ;)
Riippuu varmaan kans paljon että missä vaiheessa missiota sitä raskaaks paukahtais... Jos ekoilla lomilla jo tulis raskaaks, ja la ois mission aikana, niin eiköhän sitä tulis pyydettyä sitä isäntää kotiin... Mut jos paria kk ennen kotiutumista tulis, niin hittojako sitä toinen mitään katkoja ottamaan, kun itekään vielä pariin ekaan kk tajuu olevansa raskaana, ja vaikka sitä sit ois aamupahoinvointia tms niin eipä se isäntä sitä oloa parantais, vaikka vieressä surkutteliskin.
Ad astra per aspera!

Marge

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 15/04/2005, 16:41:17
Lainaus käyttäjältä: Tehotypy - 15/04/2005, 16:34:37
Minä olen sitä mieltä, että ei tarttis ottaa, mutta luulen, että tässä asiassa isäntä EI kunnioittas mun toivettani  ;)
Riippuu varmaan kans paljon että missä vaiheessa missiota sitä raskaaks paukahtais... Jos ekoilla lomilla jo tulis raskaaks, ja la ois mission aikana, niin eiköhän sitä tulis pyydettyä sitä isäntää kotiin... Mut jos paria kk ennen kotiutumista tulis, niin hittojako sitä toinen mitään katkoja ottamaan, kun itekään vielä pariin ekaan kk tajuu olevansa raskaana, ja vaikka sitä sit ois aamupahoinvointia tms niin eipä se isäntä sitä oloa parantais, vaikka vieressä surkutteliskin.

Näinpä varmaan monilla. Mut mä en kyl olis pärjännyt ilman miestä edes sitä alkuraskautta  :-\ Tiukkaa teki jo siinä, kun mies oli 10 pv formulareissulla Budassa ja minä yrjösin 24h eikä jalat kantanu... Kyllä siinä olis miestä tarvittu  ;)
Fear never fixed anything.

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Marge - 15/04/2005, 16:55:30
Näinpä varmaan monilla. Mut mä en kyl olis pärjännyt ilman miestä edes sitä alkuraskautta  :-\ Tiukkaa teki jo siinä, kun mies oli 10 pv formulareissulla Budassa ja minä yrjösin 24h eikä jalat kantanu... Kyllä siinä olis miestä tarvittu  ;)
No juu, jos ihan hirvee on toi pahoinvointi, et oikeesti vetää lähes sairaalakuntoon, niin kyllä siinä miestä tarvitaan.
Ad astra per aspera!

tiitu

Olen myös sitä mieltä, et kyllä mies sais kotiin tulla jos laskettuaika alkaisi lähennellä... mut jokainen tekee tavallaan, ja joo samaa mieltä olen tosta raskauden alkuvaiheesta, et en olis ilman miestä pärjänny, kun ei sängystä pidemmälle päässy. Olen tän kyllä myös sanonu, et en yksin raskaana ollessa kotiin jää, enkä pienen lapsen kans, eli reissut on suoritettava ennen lapsia ;)

tiitu

Kuten olen joskus sanonut, kukin tekee tavallaan ;) Mä pidän siitä, et saan jakaa arjen, ja vastuun lapsesta sen miehen kanssa ;) "Yksin" on "helpompi" olla kotona, mielestäni.

myy79

Lainaus käyttäjältä: tiitu - 17/04/2005, 21:58:09
Kuten olen joskus sanonut, kukin tekee tavallaan ;) Mä pidän siitä, et saan jakaa arjen, ja vastuun lapsesta sen miehen kanssa ;) "Yksin" on "helpompi" olla kotona, mielestäni.

veit varpaat suustani.. ;) eli samaa mieltä...  ;D  ::) jos mies meinaa vielä mennä kerran,niin mieluiten ennen perheenlisäystä...

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: myy79 - 17/04/2005, 22:04:47
veit varpaat suustani.. ;) eli samaa mieltä...  ;D  ::) jos mies meinaa vielä mennä kerran,niin mieluiten ennen perheenlisäystä...
Meillä oli aluks kans diili, että reissaaminen loppuu kun ensimmäinen lapsi syntyy... Mut kas kummaa, kun ei taida se diili pitää muuten, kuin jos PV ei enää huoli tota ukkoa mualimalle... >:(
Ad astra per aspera!