Päävalikko

Yleinen *******venttiili

Aloittaja BB, 12/09/2005, 11:48:09

« edellinen - seuraava »

Anki

Lainaus käyttäjältä: tanlaa - 20/06/2007, 23:07:55

nää nuoret ei vaan täällä aina sitä tajua  ;) ;D
Tämän otan ihan kohteliaisuutena kun se kolmenkympin rajapyykki silti lähestyy aika hurjaa vauhtia ;)

Tintsu

JEAH!!!! Tänään aamulla heräsin siihen, kun neljä kerrosta alempana (siis pihalla) käy kaiken maaliman työkoneet! No syy oli siinä, että talon vesi putki oli alkanut hieman vuotaa. Nyt pihalla on hitonmoinen monttu, eikä kotiin tule vettä AINAKAAN vuorokauteen. Naapuritalon seinästä toki saa, mut silti olis kiva käydä helteisen päivän jälkeen suihkussa!
Ei auta kun odotella, tai mennä kaupungin toiselle puolelle ystävien luo iltapesulle  ;D Näen jo itseni kylpyhattu päässä, kumiankka kainalossa soittamassa ystäväni ovikelloa: mä tulin nyt teille kylpemään  ;D
-Kyllä se siitä!

Mirka

Lainaus käyttäjältä: Tintsu - 25/06/2007, 19:44:18
Näen jo itseni kylpyhattu päässä, kumiankka kainalossa soittamassa ystäväni ovikelloa: mä tulin nyt teille kylpemään  ;D
;D ;D

KFOR 11/04-11/05

zatu

Tänään kyllä kaikki rt-leskiä myöten ottaa päähän! Kiristää, kiristää. (Ja miksiköhän sitten roikun täällä.. ::))
-memento vivere-

Sini

Ihan samanlaiset on mietteet! >:(

Hani

Toivottavasti ruminia helpotti   ;D

s^n^

Lainaus käyttäjältä: Hani - 23/07/2007, 23:12:01
Toivottavasti ruminia helpotti   ;D

Kyl luulis tolla ulosannilla.  ;D

s^n^

Minä kans..

V***u, prkl, s**tana, h*lvetti..  :BangHead: :angry7:   

Pallero

Vituttaa ihmisten moralisointi! *kiroilua*

Pallero

Nyrjähtänyt nilkka! PERKELE! Tekee mieli limsaa ja makkaraa, tekee mieli limsaa ja makkaraa..  ei huvita istua jalka koholla ja haluaa mennä keikalle.. yhyy...