Päävalikko

Festarikävijät

Aloittaja susakaro, 13/07/2005, 13:43:15

« edellinen - seuraava »

Jansku

Tammerfesteillä mä oon kyllä pyörinyt muutamilla , mut sekin johtunut ihan vaan siitä et olen asunut Treen keskustassa  ;D

Koskas tuo DBTL on? Se saattais kiinnostaa... :D

susakaro

Lainaus käyttäjältä: Jansku - 15/06/2007, 20:45:41
Onks Rantarock enää olemassa?  ???

Rantarock Vaasassa ?
on muuttunut tavallansa Rockperry -festariksi
www.rockperry.fi

Hansu

Lainaus käyttäjältä: Jansku - 15/06/2007, 21:09:56
Tammerfesteillä mä oon kyllä pyörinyt muutamilla , mut sekin johtunut ihan vaan siitä et olen asunut Treen keskustassa  ;D

DBTL on 25.7-28.7. Vain jokirannassa on tullut hengattua, täydet baarit+teini-konsertit eivät ole napanneet. :)
Tammerfestissä on ollut hyviä klubikeikkoja ja ne Sahan edessä olevat ilmaiskeikat oli ihan in silloin joskus.  :D

Jansku

Lainaus käyttäjältä: Hansu - 15/06/2007, 21:16:24
Lainaus käyttäjältä: Jansku - 15/06/2007, 21:09:56

DBTL on 25.7-28.7. Vain jokirannassa on tullut hengattua, täydet baarit+teini-konsertit eivät ole napanneet. :)
Tammerfestissä on ollut hyviä klubikeikkoja ja ne Sahan edessä olevat ilmaiskeikat oli ihan in silloin joskus.  :D

Joo Sahan edessä on tullut itekkin käytyy kuuntelemassa keikkoja.  :D Ja muutenkin vaan hengailtuu kaupungilla katselemassa meininkiä, en itse 'konsertteihin' oo koskaan sisään menny. Viime festeillä mulla oli semmonen joku VIP-lippu kaikkialle sisään...mut yllättäen kaverit ei mun kaa moniinkaan lähtenyt.  ::) köyhät Ois kai itekseen pitäny kiertää kaikki klubit.  ;)

Jansku

Ja oliko DBTL Turussa? 

zatu

-memento vivere-

Jansku

Pitäisköhän siellä Turussa sitten käydä kattomassa, jos viettäis kesää vaikka silleen ympäri Suomen.  ;D Nuo työvuorotkin tuntuu olevan aika suotuisat pienille viikonloppureissuille.

Outi

Ainakin Ankkarockiin olisi tarkoitus mennä, kun se on tuossa ihan vieressä  :) Jälkimmäisenä päivänä siellä vaikuttaisi olevan hyviä esiintyjiä! 

zatu

Joka tienpenkalla kasvavia telttoja katsellessa ei käynyt yhtään kateeksi RMJ:n porukkaa.. Ei olisi minusta enää tuollaiseen "oikeaoppiseen" festarielämään. Rauman juhannuksessa taitaakin olla joka vuosi aina vain nuorempaa väkeä, jostain luin, että suurin osa tänä vuonna 18-20 vuotiaita. Teinifestarit siis. ;D
-memento vivere-

Tintsu

Lainaus käyttäjältä: Pike - 25/06/2007, 19:54:18
Eikö suurin osa festareista ole aina ollut enimmäkseen teinifestareita? Itse olen ollut festareilla viimeksi parikyt vuotta sitten ja olin silloinkin varmasti vanhimmasta päästä.

Kävin eka kerran festareilla 15v., Ilosaaressa. Viimeinen festari oli sitten 20v. Provinssi. Sen jälkeen on saaneet riittää mulle Pori Jazz, Kuopion Viinijuhlat ja tässä lähiseuduilla olevat pikkufestarit, joista pääsee yöksi kotiin.  ;D
-Kyllä se siitä!