Päävalikko

Festarikävijät

Aloittaja susakaro, 13/07/2005, 13:43:15

« edellinen - seuraava »

yama

Mie en oo ikinä käynyt missään varsinaisilla festareilla! Hei täähän kävis tonne toiseen ketjuun...  :D

minttukoo

Lainaus käyttäjältä: Minttu - 11/04/2007, 16:31:26
Tänne haluaisin ens kesänä. Toivottavasti pystyn järjestämään töistä vapaata.

Pöh, no enpä sitten pääse tänne :( Töitä, töitä ja töitä...

Heidi82

Jes sattui sopivasti vapaat joten pääsen mustakari memoriesiin kuuntelemaan Lauri Tähkää ja elonkerjuuta :)

s^n^

Tämä ei oo festarikävijä, mut jos johonki menisin ni varmaan Ilosaareen, ihan vaan tunnelman takia.. :D

susakaro

Lainaus käyttäjältä: Heidi82 - 01/06/2007, 23:01:15
Jes sattui sopivasti vapaat joten pääsen mustakari memoriesiin kuuntelemaan Lauri Tähkää ja elonkerjuuta :)
missäs tämä?

minttukoo

Mietiskelin tässä, että kun ei kerta Rovaniemelle pääse rockeihin, niin voisikin mennä tänä kesänä Ouluun Rotuaaripiknikkiin Siinä kohti olisi sopivasti ke-pe vapaata.

Täytyy laittaa mietintämyssyyn :)

Heidi82

Lainaus käyttäjältä: susakaro - 02/06/2007, 11:31:08
Lainaus käyttäjältä: Heidi82 - 01/06/2007, 23:01:15
missäs tämä?
Kokkolassahan se on :)

myy79

jesh!
mä taijan päästä vihdoin 4v. tauon jälkeen Pyhäjärven Lonkerofestifaaleille...  :P 8) 4 vuoden aikana on aina joku este tullut (miehen loma-kuusamon reissu, miehen sairastuminen, ulkomaanmatka)..  ::) tänä vuonna ainut este vois olla mahollinen tipattomuus...  8) (josta huulta heitettiin viime kesänä ku meno peruuntu reissun takia...  :P

zatu

Lainaus käyttäjältä: Myy - 07/06/2007, 12:15:43
--Pyhäjärven Lonkerofestifaaleille...--

:rotf:

Kesätapahtumien aatelia varmasti. ;D

Mä miehelle heitin, että lähdetäänkö sukuloimaan ja lonkerofestivaaleille, ja vastaus oli tosi innokas. ;)
-memento vivere-

myy79

Lainaus käyttäjältä: zatu - 07/06/2007, 12:44:35
Lainaus käyttäjältä: Myy - 07/06/2007, 12:15:43
--Pyhäjärven Lonkerofestifaaleille...--

:rotf:

Kesätapahtumien aatelia varmasti. ;D

Mä miehelle heitin, että lähdetäänkö sukuloimaan ja lonkerofestivaaleille, ja vastaus oli tosi innokas. ;)

no on niitä pahempiaki kesätapahtumia...  ::) ja noi on iha oikeesti suositut.. :)