Päävalikko

Esittelyt

Aloittaja IceQueen, 01/09/2005, 22:19:59

« edellinen - seuraava »

Heidi82

Tervetuloa mukaan Satu :)

annevi

Tervetuloa Satu!! :D

Katja

Tervetuloa Satu!  :)

susakaro

Tervetuloa  :D

Ulpu

Tosi paljon on tullut uusia leskiä joukkoon, olkaatten oikein tervetulleita kaikki!  :)

mami

Lainaus käyttäjältä: Ulpu - 17/05/2007, 08:39:04
Tosi paljon on tullut uusia leskiä joukkoon, olkaatten oikein tervetulleita kaikki!  :)

Peesaan Ulpua, tervetuloa kaikki uudet!

Jartsa

Lainaus käyttäjältä: Pike - 14/05/2007, 22:04:34
Satu :) : Piti oikein uudestaan lukea sun nimi, koska satut olemaan täysin samanniminen kuin ystäväni, mut ikä paljasti, että oletkin häntä 21 vuotta nuorempi.  ;D Tervetuloa joka tapauksessa.  :D

Pike on huomannut saman ilmiön kuin minäkin...  ;D
Mekö vanhoja? Paaasskat!!  ;D Maailmaan vaan syntyy koko ajan meitä nuorempia ihmisiä.  8)

Pirtu

Lainaus käyttäjältä: Jartsa - 18/05/2007, 18:59:14
Maailmaan vaan syntyy koko ajan meitä nuorempia ihmisiä.  8)
Jonkun kai niitä pitää tehdäkin  ;) No tää oli ihan off-topic mutta piti päästä sanomaan  :rotf:
Pessimisti ei pety

Pallero

Hei!
Olen Terhi. Olen foorumiaddikti. Tämä on n:s foorumi, johon oli pakko kirjautua.  ::)

Tapasin unelmieni miehen, joka päätti kuukauden tuntemisen jälkeen karata Kosovoon. Reilua? En mä tiennyt ihan niin hirveä olevani. No ei, todellisuudessahan hän oli päättänyt lähtönsä paljon ennen minuun tutustumistani.

Turun yliopistossa olen opiskellut neljä vuotta lähinnä sivuaineita. Syksyn tullen toivon, että myös Tampereen yliopistoon aukeavat ovet. Media-ala on haavetulevaisuuteni.

Vuonna 1984 olen syntynyt. Pidän kirjoittamisesta, internetistä, leffoista, musiikkikeikoista, tositv:stä, Supernaturalista ja Prison Breakista (vaikka välillä kyllä vihaan sitä syvästi). Tykkään... kirjoittaa! :)

santra

Olen Santra, kahden pojan (-04,-05) äiti, yhden miehen avovaimo. Yhden Kosovon reissun olen leskenä ollut aikana ennen lapsia ja seuraavaa tässä odotellaan, onko se sitten ensi syksynä vai seuraavana, siitä ei ole vielä päästy lopulliseen päätökseen. ;)