Päävalikko

Esittelyt

Aloittaja IceQueen, 01/09/2005, 22:19:59

« edellinen - seuraava »

Ally

Lainaus käyttäjältä: Maijis - 09/05/2007, 22:39:35
Täällä on ihan valtavasti uusia leskiä. Tervetuloa kaikille! :)

Tervetuloa Rt-leski porukkaan! :D

Lua

Täältäkin tervetulotoivotukset kaikille  :D!

mimosa

Hei vaan kaikille. Minun nimi on Hanna. Asun Espoossa. Avomieheni lähti eilen Kosovoon. Meillä ei ole lapsia tai kotieläimiä.  Olen 24-vuotias. Hyvin on mennyt. En ole edes itkenyt kertakaan ennen tai jälkeen lähdön. Vähän tässä pelottaakin että millon se sitten iskee... Tässä pieni esittely itsestäni.

mimosa

Siis toi mun esittely tais nyt mennä väärään paikkaan vai???? Koneen käyttö ei ole mun vahvimpia puolia enkä ole koskaan oikein käyny missään keskustelupalstoilla joten tää tuntuu aika sekamelskalta mut eiköhän se tästä...

Maya

Lainaus käyttäjältä: mimosa - 10/05/2007, 19:09:13
Siis toi mun esittely tais nyt mennä väärään paikkaan vai???? Koneen käyttö ei ole mun vahvimpia puolia enkä ole koskaan oikein käyny missään keskustelupalstoilla joten tää tuntuu aika sekamelskalta mut eiköhän se tästä...
Eli tänne osastolle voit tehdä sen oman esittelyn  :) Sitä varten ei tartte omaa keskustelu aihetta tänne avata  :) Mutta tervetuloa mukaan  :D

zatu

Tervetuloa mimosa! :)

Siirsin esittelyn tämän otsikon alle.
-memento vivere-

annevi

Tervetuloa mimosa ja kaikki muutkin tuoreet lesket!

Heidi82

Tervetuloa Mimosa :)

susakaro

Tervetuloa mimosalle !
lisää surffailua vaan foorumilla niin totut sen käyttöön ;)

satu

Hei!
Aivan uutukaisena rt-leskenä eksyin sivuillenne ja ajattelin itseni esitellä, kun siihen kehotettiin.
Elikkäs Sairasen Satu olen. 24-vuotias ja Helsingissä asustelen. Sosiaaliohjaajana työskelen leikkipuistossa ja siitä täysin rinnoin nautin.  ;D
Kihlattuni ja rakkaani lähti Kosovoon 9.5.07 ja häntä takaisin odottelen mahdollisesti puolen vuoden tai vuoden päästä.
Haaveena olisi, että pääsisimme tuon reissun jälkeen muuttamaan pois täältä pääkaupungin vilinästä ja rauhoittumaan jonnekin Pirkanmaalle, omaan ostettuun tai rakennettuun omakotitaloon.  ::)
Ihanaa olisi kuulla teistä muistakin ja jakaa kokemuksia... Satu