Päävalikko

Kosovo

Aloittaja Suttura, 09/11/2005, 17:50:35

« edellinen - seuraava »

s^n^

Lainaus käyttäjältä: Tintsu - 04/05/2007, 17:45:49
Luulempa, että toi 369 menee melko nopeesti.

Ehkä se menee.. Ehkä ei.. Alku aina hankalin.  :-[

Tintsu

Nyt se sit lähti...

Eka viestikin tuli, että lämmintä on +25 ja aurinko helottaa taivaalta. :sunny:
-Kyllä se siitä!

Winnie the Pooh

Lainaus käyttäjältä: Tintsu - 09/05/2007, 15:14:54
Nyt se sit lähti...

eeh.. meillä oli viesti että "nyt saatin aseet ja ammukset" ..... ::)
Jos olet pieni puu tuulisen mäen rinteellä niin ole kaikkein paras pieni puu juuri sillä paikalla

s^n^

Lainaus käyttäjältä: Tintsu - 09/05/2007, 15:14:54
Nyt se sit lähti...

Mä en oo saanu vielä mitään.. :(

Anki

Lainaus käyttäjältä: s^n^ - 09/05/2007, 15:41:16

Mä en oo saanu vielä mitään.. :(
Älä huolestu :) Joillakin siellä voi olla niin paljon tekemistä tään ekan päivän aikana että hyvä jos kerkiävät laittaa viestiä just ennen nukkumaanmenoa :)   
Pitäkää se muutenkin mielessä että välillä voi olla vähän kiirusta ettei ehdi pitää yhteyttä ihan suunnitellun "aikataulun" mukaisesti.
Mutta se puhelu/viesti/meili tulee kuitenkin sitten aina, joskin joskus vähän viiveellä :)

s^n^

Lainaus käyttäjältä: Anki - 09/05/2007, 15:49:47
Älä huolestu :) Joillakin siellä voi olla niin paljon tekemistä tään ekan päivän aikana että hyvä jos kerkiävät laittaa viestiä just ennen nukkumaanmenoa :)   

En olis Hsta niin varma. Sehän unohti mun olemassa olon jo melkein kentällä ku kaikki 11 vanhaa kaveria pamahti naaman eteen, mut on selkeesti helppo unohtaa.  :-X

Anki

Lainaus käyttäjältä: s^n^ - 09/05/2007, 15:53:54

En olis Hsta niin varma. Sehän unohti mun olemassa olon jo melkein kentällä ku kaikki 11 vanhaa kaveria pamahti naaman eteen, mut on selkeesti helppo unohtaa.  :-X
Älä viitsi! Nuo on vaan lähtöpäivän lanafiiliksejä sulla! Tuut kyllä pian huomaamaan että sä oot tärkeä sille varsinkin tään vuoden/puolvuoden aikana! :)

Krisse

Lainaus käyttäjältä: s^n^ - 09/05/2007, 15:53:54
Lainaus käyttäjältä: Anki - 09/05/2007, 15:49:47

Höpsistä! Siellä on nyt poikien päät niin täynnä kaikkea uutta ja jännittävää, että pitää ensin itse katsastaa kaikki mahdollinen ja sitten alkaa tekemään raporttia kotia päin. :)

s^n^

Lainaus käyttäjältä: Krisse - 09/05/2007, 15:57:13
[sitten alkaa tekemään raporttia kotia päin. :)

en mä raporttia kaipaa.. Seki riittäis et laittais et tulee mummoja kirveet olalla taivaalta..  :-\

Krisse

Lainaus käyttäjältä: s^n^ - 09/05/2007, 15:58:14
Lainaus käyttäjältä: Krisse - 09/05/2007, 15:57:13
[sitten alkaa tekemään raporttia kotia päin. :)

en mä raporttia kaipaa.. Seki riittäis et laittais et tulee mummoja kirveet olalla taivaalta..  :-\

No en minä sitä ihan noin tarkoittanutkaan. :) Kyllä se ensimmäinen puhelu/tekstari sieltä pian tulee. :)