Päävalikko

Maaseutu vai kaupunki?

Aloittaja zatu, 19/07/2004, 21:30:19

« edellinen - seuraava »

Mirka

Lainaus käyttäjältä: Tara - 05/04/2005, 17:30:36
Lotto oli jo viime lauantaina. Mutta ei lähtenyt tämä perhe ostamaan taloa ja tonttia maalta :)
Noh, täytyy vaan sitkeästi katsella noita halvempia ja hieman pienempiäkin taloja vähän eri suunnalta.

No se potti tuli kyllä tänne Poriin... Ei kyllä meikäläiselle ::)

KFOR 11/04-11/05

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: zatu - 19/07/2004, 21:30:19
Kumpi parempi? Vai molempi parempi? Viihdyttekö paremmin kaupungissa vai maalla? Hyvät ja huonot puolet..?  ::)
Maaseutu!!! Vähän sama asenne kuin tanlaalla: aika pieninä kimpaleina mut sais asumaan kaupungissa!!

Tähän mennessä oon vielä onneks välttynyt siltä kauheudelta, että joutuisin asumaan kerrostalossa... ja toivottavasti vältyn hamaan hautaan asti! ;D 8)

Muoks: Kato perhana... mä oon jo vastannutkin tähän! ;D
Ad astra per aspera!

zatu

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 05/04/2005, 22:49:14

Sitä raskausdementiaa? ;) ;D
-memento vivere-

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: zatu - 05/04/2005, 22:51:23
Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 05/04/2005, 22:49:14

Sitä raskausdementiaa? ;) ;D
Näköjään! ;D
Ad astra per aspera!

miipe

Maaseutu vai kaupunki?

Maaseutu, tai voikohan valita lähiön. Ripaus kumpaakin. Mutta kaupungissa en halua perhettä perustaa. Haluan kunnon pihan ja rauhan. Mutta en kumminkaan missään keskellä mettääkään. Palveluiden lähellä , oma piha ja iso talo. Eli olisko sitten se lähiö-maaseutu.  ;)

Marge

Lainaus käyttäjältä: miipe - 06/04/2005, 07:22:49
Maaseutu vai kaupunki?

Maaseutu, tai voikohan valita lähiön. Ripaus kumpaakin. Mutta kaupungissa en halua perhettä perustaa. Haluan kunnon pihan ja rauhan. Mutta en kumminkaan missään keskellä mettääkään. Palveluiden lähellä , oma piha ja iso talo. Eli olisko sitten se lähiö-maaseutu.  ;)

Ja Hämeenlinnassahan tällänen unelma löytyy mm. Luolajasta  :) *haaveilee*
Fear never fixed anything.

Janica

Meillä on jo kovat suunnitelmat OK-talon suhteen...  :D

Tarkoitus olisi (jos nyt saan vakituisen työn ja muutenkin raha-asiat on kunnossa) parin voden päästä myydä tuo rivarikolmio pois ja ryhtyä "rakentamaan".

(=Lue, avaimet käteen-rakennusta)

Rakennustaitoahan meiltä löytyisi, kun J on työnsä puolesta raksoilla koko ajan muutenkin ja sitä kautta olisi osaavia tuttujakin... Eri asia on sitten se, että isäntä ilmoitti, että hän ei viitsisi vuorokaudesta koko valveillaoloaikaa viettää rakennus- ja asennushommissa.  ::)

Ollaan haaveiltu sellaista kaksikerroksista puutaloa, joka otettaisi avaimet käteen-periaatteella joko Käikälään tai Tiiriöön.. Yläkerta jätettäisi tyhjäksi niin, että tehtäisi se itse valmiiksi myöhemmin. :)

zatu

Kotimaan lomareissulla tuli taas mieleen, että olisikohan sittenkin elämäänsä tyytyväisempi jossain maalla. (Ja mielellään siis vielä kauniiden maisemien keskellä  :)) Puheltiin J:n kanssa tuolla susirajalla, että millaistahan täällä olisi asua, ja kuinka erilaista elämä olisi... ::) (Joku leskistä osaisi varmaan ainakin tuohon ensimmäiseen vastata  ;)) Saapi nähdä, asutaanko vielä jossain vaiheessa elämäämme punaisessa mökissä veden äärellä...
-memento vivere-

virve

K haaveilee myös maaseudulla asumisesta ja samoin tuo pikku ipana( joka aikoo mennä Kosoloon isona), joka haluaa tilaa leikkiä ja olla.  tätä asiaa katsellaan sitten kun K palaa seikkailultaan ja minun työtilanne paljon parempi. ja kun sopivan matkan päästä löytyy, ettei kaupunkiin ole 50 km;n matkaa. että haaveissa on täällä suunnalla.

Anneli

Susirajalla asuminen on IHANAA!
-98 muutin Helsingistä Ilomantsin suuntaan ja täytyy tunnustaa (sorry hesalaiset) tää on oikeeta ELÄMÄÄ mulle. Mie kaipaan tätä luontoa ja rauhaa aina töiden jälkeen.