Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

BB

Lainaus käyttäjältä: Mirka - 31/03/2005, 11:57:11

Elkäähän nyt mollatko pahasti. Pitää muistaa, että täällä on myös meitä vihreiden miesten (siis reissun jälkeenkin) puolisoita ::)

No ei tuo avautuminen ollut kollektiivisesti tarkoitettu, lähinnä ihmettelen päätöksentekomenettelyä tiettyjen subjektien kohdalla. Kun tällainen tyhmemmänpuoleinenkin maalaistollukka tajuaa ettei reissujen rajaamisella viiteen saavuteta kuin hyvin hyvin hyvin marginaalista eroa. Joko rajataan sitten kunnolla tai unohdetaan koko asiasta mussuttaminen.

Mirka

Lainaus käyttäjältä: BB - 31/03/2005, 16:49:40

No ei tuo avautuminen ollut kollektiivisesti tarkoitettu, lähinnä ihmettelen päätöksentekomenettelyä tiettyjen subjektien kohdalla. Kun tällainen tyhmemmänpuoleinenkin maalaistollukka tajuaa ettei reissujen rajaamisella viiteen saavuteta kuin hyvin hyvin hyvin marginaalista eroa. Joko rajataan sitten kunnolla tai unohdetaan koko asiasta mussuttaminen.

No se kyllä muakin ihmetyttää, ettei asiasta saada kunnollista päätöstä suuntaan tai toiseen, aina ollaan korjailemassa entistä ::)
Mutta sinällään ihan jees idea tuo rajotus. Jos kerran harvempi tyyppi noin monelle reissulle edes olis lähdössä, niin mitä haittaakaan siitä on :)

KFOR 11/04-11/05

zatu

Lupasin käydä kopioimassa työtodistuksia sun muuta hakemuksen liitteiksi. Vähän vaikea sanoa, toivonko vai en, että kolmaskin reissu vielä tulisi... Noh, mutta se on vähän myöhemmän ajan murhe. :)
-memento vivere-

mami

Lainaus käyttäjältä: zatu - 04/04/2005, 16:38:20
Lupasin käydä kopioimassa työtodistuksia sun muuta hakemuksen liitteiksi. Vähän vaikea sanoa, toivonko vai en, että kolmaskin reissu vielä tulisi... Noh, mutta se on vähän myöhemmän ajan murhe. :)

Kolmas kerta toden sanoo, tai neljäs tai...

IceQueen

Kerpele... Mies taas eilen rupes höpöttämään jotain uudesta reissusta. ::) Papereita kovasti haluis pistää vetämään, kun eilen sattui työkkärin sivuilta huomaamaan, että haku oli käynnissä ens kevään roottoriin... Selitti vaan että, kyllähän hän jo ens keväänä vois lähteä, kun lapsi on sitten jo vuoden. :-\ No jee...

En kyllä millään päästäis lähtemään... Mut onko kauheesti vaihtoehtoja?? :'(
Ad astra per aspera!

Tara

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 11/04/2005, 13:24:34
Kerpele... Mies taas eilen rupes höpöttämään jotain uudesta reissusta. ::) Papereita kovasti haluis pistää vetämään, kun eilen sattui työkkärin sivuilta huomaamaan, että haku oli käynnissä ens kevään roottoriin... Selitti vaan että, kyllähän hän jo ens keväänä vois lähteä, kun lapsi on sitten jo vuoden. :-\ No jee...

Eihän tuo papereiden laitto vielä takaa mitään, että pääsee lähtemään heti tai että pääsis ollenkaan.
Meillä tehtiin niin, että paperit sai laittaa ihan vapaasti, mutta jos sitoumus tulee, niin sitten keskustellaan uusiks sen hetken tilanteen mukaan. Eli vaikka hakemus on pv:llä, niin meillä se ei automaattisesti tarkoita sitä, että silti saa lähteä, jos paikka tulis. Eli kaikesta jutellaan aina sen hetkisen tilanteen mukaan, kun ne jutut tulee eteen.

mami

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 11/04/2005, 13:24:34

Se voi miehesi mieli muuttua nopeasti kun jälkikasvu putkahtaa tähän maailmaan  :D

Tara

Lainaus käyttäjältä: mami - 11/04/2005, 14:08:07
Se voi miehesi mieli muuttua nopeasti kun jälkikasvu putkahtaa tähän maailmaan  :D

Niinpä. Ei mies osaa vielä mitenkään kuvitella mitä kaikkea lapsi tuo tullessaan. Eikä mitenkään osaa kuvitella sitä, että vielä vuodenkin ja kahden ja useemmankin päästä mies mielellään katselee kotona lapsen kehittymistä ja kasvamista.. ja sittenhän tuleekin jo pikkusisarukset kehiin :)

Jos jotain neuvoja pitäisi tuputtaa :) niin sanoisin, että neuvotelkaa jotkut ns. ehdot. Meillähän tosiaan on niin, että hakupaperit saa laittaa koska vaan (on jo laitettu viimeksi), mutta se itse sitoumus ja varsinkin lähtö neuvotellaan sitten sen hetkisen tilanteen mukaan.

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Tara - 11/04/2005, 13:48:36
Eihän tuo papereiden laitto vielä takaa mitään, että pääsee lähtemään heti tai että pääsis ollenkaan.
Joo, eihän se takaakkaan, vaan lisää mahdollisuutta aika suurella prosentilla... Mä tiedän, että siinä vaiheessa, jos kutsu tulis, niin ois ihan sama, kuinka paljon asiasta keskusteltais... Se ois menoa sitten. Ei se mies mua kuitenkaan kuuntelis, kunnei kuunnellut ekalle reissullekaan lähtiessään.

Ja mikä idea siinä sitten ois papereita pistää vetämään, jos ei ois valmis lähtemään?
Ad astra per aspera!

point

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 11/04/2005, 20:31:40
Lainaus käyttäjältä: Tara - 11/04/2005, 13:48:36
Joo, eihän se takaakkaan, vaan lisää mahdollisuutta aika suurella prosentilla... Mä tiedän, että siinä vaiheessa, jos kutsu tulis, niin ois ihan sama, kuinka paljon asiasta keskusteltais... Se ois menoa sitten. Ei se mies mua kuitenkaan kuuntelis, kunnei kuunnellut ekalle reissullekaan lähtiessään.

Ja mikä idea siinä sitten ois papereita pistää vetämään, jos ei ois valmis lähtemään?

Mies ei voi ikinä tajuta etukäteen sitä, kuinka paljon lapsen syntymä perheeseen muuttaa asioita.
Ei tuo omakaan mieheni tajunnut A-maahan lähtiessään, kuinka koville reissu ottais. Eipä haaveile enää yhtään mistään reissusta ellei ole sit mahdollisuus ottaa perhettä mukaan.

Mieheni sanoja lainatakseni: "Se on yhtä helvettiä olla erossa omasta lapsesta. Ikävä ei helpota ajan kuluessa yhtään."