Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Mirka

Lainaus käyttäjältä: minni - 22/03/2005, 16:44:53
Niinpä.  ;) Mutta meidän naisten tehtävä on sekaantua joka asiaan. Etenkin sellaisiin, jotka ei meille kuulu.  :P Tämä tietysti kuuluu...

NIMENOMAAN!!!  ;D

KFOR 11/04-11/05

mami

Vähän naurattaa... :P  PRa kertoo että PÄÄSÄÄNTÖISESTI hylkyyn menee hakemukset jos on heittänyt viisi reissua, etenkin jos ei omaa erikoisammattia.

Ei muuta kuin kaikki pääsyvaatimukset yhtä tiukoiksi niin sinne ei pian edes hae kuin ensikertalaiset ja kapiaiset, ei paljoa herätä luottamusta jos asetetaan vaatimuksia, joista joudutaan jo pari päivää päätöksenteon jälkeen luopumaan.

Ai että sain makeat naurut  ;D

Leena

Tosta ikäjutusta..

Kosovon operaatiohan sopii paremmin myös "nuoremmille", koska sieltä yhteydenpito kotiin on helppoa, ja lomillekin pääsee useammin kuin pari kertaa reissun aikana.

Aikanaa kun isäni oli ensimmäisellä reissullaan Siinailla, (vai Golanilla?) siellä oli 23 vuotias nuori mies, joka oli itse sitä mieltä että ikäraja pitäisi olla vähintää 25..

Ihmisestähän se on kiinni.. Kaikille reissu ei sovi koskaan!

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Leena - 24/03/2005, 11:20:51
Ihmisestähän se on kiinni.. Kaikille reissu ei sovi koskaan!
Tää on kyllä niin totta. :)
Ad astra per aspera!

Mirka

Kun puhumme viidestä kerrasta, niin laskemme keskirotaation pituudeksi 12 kk, eli yhteensä 60 kk, eli viisi vuotta. Joten jos on tehnyt lyhyitä keikkoja kuten toimeenpano-osastossa josta kertyi kolme kuukautta, niin vielä on 57 kk käyttämättä. Eli ei \\\"rangaista\\\" näitä jotka tekevät lyhyitä pestejä tai käyvät vain \\\"paikkaamassa\\\" jonkun tehtävän. Jos on tehnyt kolme 18 kuukauden reissua, niin silloin vaikuttaa taas pelkästään reissujen määrä, eli kaksi kertaa vielä käyttämättä.

29.03.2005

Lähteenä ystävämme PV: http://www.mil.fi/rauhanturvaaja/useinkysyttya/hakeutuminen.dsp

Nyt vaikuttaa jo selkeämmältä ::)

KFOR 11/04-11/05

BB

Lainaus käyttäjältä: Mirka - 31/03/2005, 10:50:30
Kun puhumme viidestä kerrasta, niin laskemme keskirotaation pituudeksi 12 kk, eli yhteensä 60 kk, eli viisi vuotta. Joten jos on tehnyt lyhyitä keikkoja kuten toimeenpano-osastossa josta kertyi kolme kuukautta, niin vielä on 57 kk käyttämättä. Eli ei \\\"rangaista\\\" näitä jotka tekevät lyhyitä pestejä tai käyvät vain \\\"paikkaamassa\\\" jonkun tehtävän. Jos on tehnyt kolme 18 kuukauden reissua, niin silloin vaikuttaa taas pelkästään reissujen määrä, eli kaksi kertaa vielä käyttämättä.

29.03.2005

Lähteenä ystävämme PV: http://www.mil.fi/rauhanturvaaja/useinkysyttya/hakeutuminen.dsp

Hiphei.... Miten onkaan viisaita tyypejä meillä puolustusvoimissa *respect*.... Tjoo.. Nyt kaikki vaan kädet ristiin ettei venäjä vaan saa päähänsä hyökätä, kun on tollasia brainiacceja pitämässä meistä huolta meidän puolustuksesta....

mami

Lainaus käyttäjältä: BB - 31/03/2005, 11:35:30

Hiphei.... Miten onkaan viisaita tyypejä meillä puolustusvoimissa *respect*.... Tjoo.. Nyt kaikki vaan kädet ristiin ettei venäjä vaan saa päähänsä hyökätä, kun on tollasia brainiacceja pitämässä meistä huolta meidän puolustuksesta....

Oijoi...Naulan kantaan BB! Ensi viikolla varmaan luvassa jatkoa tähän tarinaan  :D

Mirka

Lainaus käyttäjältä: mami - 31/03/2005, 11:37:16
Lainaus käyttäjältä: BB - 31/03/2005, 11:35:30

Oijoi...Naulan kantaan BB! Ensi viikolla varmaan luvassa jatkoa tähän tarinaan  :D

Elkäähän nyt mollatko pahasti. Pitää muistaa, että täällä on myös meitä vihreiden miesten (siis reissun jälkeenkin) puolisoita ::)

KFOR 11/04-11/05

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Mirka - 31/03/2005, 10:50:30

29.03.2005

Mä vähän veikkasinkin, että joku järkevämpi ajatus niillä siinä oli... Eli tuo selventää jo paljon! Ja vieläkin enemmän oon sitä mieltä, että hyvä homma tommonen rajoitus! :)
Ad astra per aspera!

Mirka

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 31/03/2005, 14:32:22
Mä vähän veikkasinkin, että joku järkevämpi ajatus niillä siinä oli... Eli tuo selventää jo paljon! Ja vieläkin enemmän oon sitä mieltä, että hyvä homma tommonen rajoitus! :)

Kuin myös :D

KFOR 11/04-11/05