Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

pumpkin

Kunhan mietin, että itse en ehkä olisi jatkuvasti valmis näin rikkinäiseen elämään...lapsillekin tämä tuntuu olevan vähän aikaa ihan ok, mutta pitemmän päälle he ovat alkaneet kovasti ikävöidä...

kasu

En mie oikeestaan isäntää mihinkään kannusta. Tää sopii meille ja meiän perheen elämäntyyliin. Eli eipä mulla kummemmin ole mitään sitä vastaan jos tuo haluaapi maailmaa enemmänkin nähdä. Menee jos siltä tuntuu, nyt kun vielä tuollainen mahdollisuus on iän, terveyden ja ok pestin suhteen.  :thumbsup:
kasu 75

miipe

ruskea kirjekuori tuli eilen, oli tosin "vain" ilmoitus, että hakemus on vastaanotettu ja käsittely on käynnissä..

Katsotaan, alkaako palvelusitoumus 1.4 vai 1.7 vai alkaako ollenkaan...mielenkiintoisia aikoja eletään... toisaalta  :) ja toisaalta  ::)

Lua

Lainaus käyttäjältä: Miia - 31/01/2007, 10:54:11
ruskea kirjekuori tuli eilen, oli tosin "vain" ilmoitus, että hakemus on vastaanotettu ja käsittely on käynnissä..

Meille tuli kanssa. Tosin jännä, että vasta nyt tuli ilmoitus hakemuksen vastaanotosta, kun hakemus on laitettu jo joulukuussa  :o.

Anki

Lainaus käyttäjältä: Lua - 31/01/2007, 11:00:23

Meille tuli kanssa. Tosin jännä, että vasta nyt tuli ilmoitus hakemuksen vastaanotosta, kun hakemus on laitettu jo joulukuussa  :o.
Ja meille... katsotaan tosiaan mitä seuraa, tuleeko sitoumusta vai ei ja tuleeko lähtö vai ei...
Lupaani oon antanut ja jopa kannustanut hakemaan uudestaan, mutta miltä sit tuntuu jos kutsu käy ??? ::)

Lua

Lainaus käyttäjältä: Anki - 31/01/2007, 11:29:59

Ja meille... katsotaan tosiaan mitä seuraa, tuleeko sitoumusta vai ei ja tuleeko lähtö vai ei...
Lupaani oon antanut ja jopa kannustanut hakemaan uudestaan, mutta miltä sit tuntuu jos kutsu käy ??? ::)
Kyllä me pärjätään  :D! Ja jos vähän aikaa tuntuukin pahalta, niin se ikäänkuin kuuluu asiaan.

miipe

Lainaus käyttäjältä: Lua - 31/01/2007, 12:04:39
Lainaus käyttäjältä: Anki - 31/01/2007, 11:29:59

Kyllä me pärjätään  :D! Ja jos vähän aikaa tuntuukin pahalta, niin se ikäänkuin kuuluu asiaan.

joo, eiköhän me pärjätä mitä tuleman pitää... ;D
(meillä paperit lähetettiin jo marraskuun hakuun...)

Koskakohan tulee tieto mahd. palvelusitoumuksesta/ja mahd. reissuista?

miipe

Lainaus käyttäjältä: tanlaa - 05/02/2007, 16:12:57
..ovat kuulemma piletin varanneet 30.4 lennolle.. 8)

Ymmärsinkö oikein, että miehesi lähtee silloin Kosovoon?
:)
Voinkohan udella.. eli tuliko kutsu miehellesi nyt?
Koska miehesi laittoi paperit?
Meillä H laittoi paperit marraskuun hakuun 2006 ja viime viikolla tuli kirje kotiin, että hakupaperit ovat käsittelyssä.
Kovasti odotetaan tietoa alkaako palvelussitoumus 1.4 vai 1.7...

Kaikki info kiinnostaa.  :)

miipe

Lainaus käyttäjältä: tanlaa - 05/02/2007, 16:39:54
Lainaus käyttäjältä: Miia - 05/02/2007, 16:17:07
Lainaus käyttäjältä: tanlaa - 05/02/2007, 16:12:57
..ovat kuulemma piletin varanneet 30.4 lennolle.. 8)

Ymmärsinkö oikein, että miehesi lähtee silloin Kosovoon?
:)
Voinkohan udella.. eli tuliko kutsu miehellesi nyt?
Koska miehesi laittoi paperit?
Meillä H laittoi paperit marraskuun hakuun 2006 ja viime viikolla tuli kirje kotiin, että hakupaperit ovat käsittelyssä.
Kovasti odotetaan tietoa alkaako palvelussitoumus 1.4 vai 1.7...

Kaikki info kiinnostaa.  :)

Libanonin roottori on 30.4 :) eli sinne lähtenee..

Kosovo rotatoi 9.5.

Tarjosivat paikkaa jo L:n aloitukseen syksyllä muttei sillon rakennuksen takia voinut lähteä..nyt uusivat kutsun ja myöntävästihän tuo vastasi :)

öö.. toimintavalmiussitoumus on ollut voimassa koko ajan.. huhtikuussa 2005 laittoi uudet paperit vetämään (kotiutui siis 9.5.05)

Onneksi olkoon teille lähdöstä!  :)
Meillä siis voidaan odotella ensin siis sitä palvelusitoumusta ja sit sen jälkeen vasta odotella mahd. reissua.No, toivon kuitenkin että pääsee, koska tuo yksi sitä niin haluaisi.  :)

pumpkin

Tanlaalle onnea ja tsemppiä; onneks teillä on kaikki hommat niin mallillaan :)