Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

susakaro

LainaaEli todennäköisesti toinen reissu sit tulee vuoden päästä nykyisen kotiutumisesta, ja mä saan sit suunnitella sillä aikaa omakotitalon ;)

Justiinsa... tällä tavallako niitä asioita pitääkin hoitaa... ;)
täytyy muuttaa taktiikkaa  ;D

zatu

Tuossa on joku hakemus rauhanturvaamispalvelukseen työpöydällä kaiken muun rojun seassa. Mahtaakohan jäädä pöydälle, vai miten...  ::)
-memento vivere-

mami

LINJANVETO

-Päätimme tänään hakukäsittelyssä viimeaikaisten palautteiden perusteella, että viisi (5) rt-operaatiota on riittävä määrä. Joten hakijat, joilla jo on viisi keikkaa takana, hylätään iästä riippumatta! Terveisin Peter
    20.03.2005  (www.mil.fi)

Ai jaa, kerran vielä/enää tän jälkeen reissuun  :P

zatu

LainaaHIH  :P
Saumat ois sitte viel kolmelle missiolle  8) ;D

Sama juttu täällä. Jos vaikka saisi asunnonostoon sitä alkupääomaa säästettyä ehkä jo seuraavalla reissulla... ::)
-memento vivere-

Mirka

LainaaHIH  :P
Saumat ois sitte viel kolmelle missiolle  8) ;D
Aika jees  ;)

Seuraavan reissun sopimuskohdat vielä neuvottelematta ;) Ei se pappa ihan helpolla toiselle reissulle pääse...
No, kunhan nyt ensin tuon ekankin sais pois alta, sit voidaan istua oikeen ajan kanssa neuvottelupöydän ääreen ja katsoa, että mitä saadaan sovittua  :D

KFOR 11/04-11/05

mami

Aika jännä päätös, voi olla että kyseinen linjaveto voi aiheuttaa "pientä" kritiikkiä...Siis niitten miesten/naisten kohdalla joilla viisi reissua on täyttynyt/täyttymässä.

Eiköhän ammattitaito kuitenkin olisi se asia jonka pitäisi ratkaista? Ja kai se poikkeus vahvistaa säännön  ;D

Onneksi on reissuhommia joille voi ottaa perheenkin mukaan *kaivaa unto nurmisen yhteystietoja*

IceQueen

LainaaLINJANVETO

-Päätimme tänään hakukäsittelyssä viimeaikaisten palautteiden perusteella, että viisi (5) rt-operaatiota on riittävä määrä. Joten hakijat, joilla jo on viisi keikkaa takana, hylätään iästä riippumatta! Terveisin Peter
    20.03.2005  (www.mil.fi)

Ai jaa, kerran vielä/enää tän jälkeen reissuun  :P
No hyvä, että vihdoin ovat järkeistäneet tuonkin homman...
Ad astra per aspera!

zatu

LainaaAika jännä päätös, voi olla että kyseinen linjaveto voi aiheuttaa "pientä" kritiikkiä...Siis niitten miesten/naisten kohdalla joilla viisi reissua on täyttynyt/täyttymässä.

Onhan viisi reissua aika paljon kieltämättä, harvemmalla se kovin nopeasti tulee vastaan. Vaikka luulisi, että alkaa olla jo rauhanturvaamisen ammattitaito huipussaan siinä vaiheessa... ::) Jospas sillä päätöksellä koitetaan varmistaa, että sopeutuvat siviilielämäänkin vielä.  ;) ;D
-memento vivere-

IceQueen

LainaaAivan, niinhän se PRa jo sanoikin ettei rauhanturvaaminen ole kenenkään erityisoikeus..kukaan siellä ei ole korvaamaton erikoisosaaja  8)
Niinpä, avautuu mahdollisuus useammalle uudelle päästä kokemaan rt-hommat, sen sijaan että sinne niitä vanhoja lähetettäis yhä uudellen ja uudelleen...
Ad astra per aspera!

mami

Täytyy sanoa että olen vähän eri mieltä asiasta  :o

Oli sulla yksi tai kymmenen reissua takana, ammattitaidon ja osaamisen pitää ratkaista, ei reissujen määrän. ok, on alhaalla paljon hommia joissa ei välttämättä tarvita aiempaa kokemusta, mutta sitten taas on tehtäviä joissa et pärjää ilman aiempia missiota. Ei muissakaan työpaikoissa lasketa aiempien  työsuhteitten määriä?

Ja mikä huuto siitä tulee kun poikkeuksia joudutaan tekemää  ??? Kääk!