Päävalikko

Hiljaiseloa..

Aloittaja jonna, 03/06/2005, 09:31:29

« edellinen - seuraava »

Pirtu

Lainaus käyttäjältä: rumin - 18/11/2006, 21:37:48
Olen ollut muutaman päivän tässä tulevan EX avecin kanssa ;D
Miksi ihmeessä? jos on ex, niin ei pitäs kauheesti olla enää yhteistä? Eikun ladut eri suuntiin ja katsoo missä risteää ja kenen kanssa seuraavaksi?
Pessimisti ei pety

BB

Lainaus käyttäjältä: rumin - 18/11/2006, 21:37:48
Olen ollut muutaman päivän tässä tulevan EX avecin kanssa ;D

Onko vääränävärinen tukka?  ???

Heidi82

KOhta alkaa muutaman viikon nettipimento :-\...Vaihdetaan netin tarjoajaa ja hiukan tulee katkoa,mutta jos taas joulukuussa pääsis tänne lueskeleen :)

zatu

Lainaus käyttäjältä: Heidi82 - 20/11/2006, 15:22:19
KOhta alkaa muutaman viikon nettipimento :-\...Vaihdetaan netin tarjoajaa ja hiukan tulee katkoa,mutta jos taas joulukuussa pääsis tänne lueskeleen :)

Huih, kaamea nettikriisi. :o Koitahan pärjäillä. ;)
-memento vivere-

Heidi82

Lainaus käyttäjältä: zatu - 20/11/2006, 15:24:10

Huih, kaamea nettikriisi. :o Koitahan pärjäillä. ;)
Tiukkaa tekee pärjäämisen suhteen,mutta täytyy koittaa ja jos en pärjää niin meen kirjastoon ;)

Anki

Lainaus käyttäjältä: Heidi82 - 20/11/2006, 15:34:20
Lainaus käyttäjältä: zatu - 20/11/2006, 15:24:10

Tiukkaa tekee pärjäämisen suhteen,mutta täytyy koittaa ja jos en pärjää niin meen kirjastoon ;)
Juu, kirjastoon siitä vaan sitten! Älä ainakaan anna ton pahankuuloisen vierotuskuurin purra ;)

Janica korjasi lainauksen

susakaro

Lähden tästä Kristiinankaupunkiin työasioissa. Palaan linjoille taas vasta maanantaina, koksa olen pe-su viikonloppulomalla Helsingissä. Pärjätkää!  :D

Anki

Lainaus käyttäjältä: susakaro - 23/11/2006, 10:44:28
Lähden tästä Kristiinankaupunkiin työasioissa. Palaan linjoille taas vasta maanantaina, koksa olen pe-su viikonloppulomalla Helsingissä. Pärjätkää!  :D

No voi p... kun en ollut täällä aamulla lukemassa, taitaa olla liian myöhäistä jo :-\  oisin nimittäin heti ehdottanut lounastreffit jos oisin tiennyt että oot tännepäin tulossa....
Ilmoittele ens kerralla  :)

Katja

On ollu hiljaiseloa täällä, kun netti ei kotona toimi ei sit millään. Kestää varmaan vielä tätä jonkun aikaa.. Ken tietää.  ::)

Jansku

Täällä hiljentyy vähäks aikaa....kaapelin pitäis kuitenkin muutamassa päivässä ilmestyä  :P